خانه    لوگو      بهترین لوگوهای دنیا

بهترین لوگوهای دنیا

بهترین لوگوهای دنیا
دسته بندی : لوگو

امروزه هر شرکتی برای آغاز کار خود به نشانه یا لوگو احتیاج دارد و همیشه این وظیفه بر عهده طراحان گرافیک است، تا لوگویی طراحی کنند که نمایانگر ماهیت آن شرکت باشد. اگر طراحی یک لوگوی تأثیرگذار در برنامه شماست بهتر است در آغاز کارتان با بهترین لوگوهای دنیا آشنا شوید. ما در اینجا سعی می کنیم بهترین لوگوهای دنیا را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

برای اشتراک گذاری این مطلب روی آیکن ها کلیک کنید :
لوگوی اپل

لوگوی اپل

لوگوی شرکت اپل از آغاز فعالیت تا اکنون تغییراتی کرده است، مثلا در اولین لوگوی این شرکت، طرحی کشیده شده بود که در آن نیوتون زیر درخت سیب نشسته بود. به مرور زمان این شرکت تغییراتی در لوگوی خود ایجاد کرد تا این که در لوگوی فعلی آن از یک سیب گاز زده استفاده شده که در عین سادگی، جذابیت خاصی برای مخاطب دارد.

لوگوی آمازون

شرکت آمازون یک شرکت تجارت الکترونیکی در آمریکا است. که کار خود را از سال ۱۹۹۵ و با فروش آنلاین کتاب آغاز کرد و رفته رفته محصولات دیگری را برای عرضه به مشتری به قفسه خرید خود اضافه کرد. در طراحی لوگوی این شرکت یک فلش نارنجی به کار رفته که حروف a و z را به هم متصل می کند. این لوگو دو مفهوم را به بیننده القا می کند یکی این که در این فروشگاه اینترنتی هر چه مخاطب بخواهد، وجود دارد و به اصطلاح از شیر مرغ تا جان آدمیزاد در این شرکت وجود دارد و دیگر آن که فلش نارنجی به شکل یک لبخند طراحی شده که حس رضایت را به مخاطب القا می کند.

لوگو آمازون
لوگوی مک دونالد

لوگوی مک دونالد

مک دونالد که رستوران زنجیره ای شناخته شده ای در جهان است، از لوگوی به ظاهر ساده¬ای استفاده کرده است. حرف M با رنگ نارنجی به عقیده ی برخی، نشان از سیب زمینی سرخ کرده دارد.

لوگوی VAIO

این لوگو نماد کامپیوترهای شرکت سونی است. طراحی این لوگو به گونه¬ای است که دو حرف اول آن (VA) به شکل سیگنال های آنالوگ و دو حرف دوم آن (IO) به شکل صفر و یک یعنی زبان رایانه طراحی شده است. این لوگو به طرز زیبا و هوشمندانه¬ای نمایانگر نوع فعالیت شرکت به مخاطب است.

لوگو وایو
لوگوی فرمول یک

لوگوی فرمول یک

لوگوی فرمول یک از حرف F و عدد ۱تشکیل شده است که در ادامه¬ ی آن، خطوط قرمز رنگی وجود دارد که نماینگر سرعت است و در واقع عدد ۱ را با دقت نظر، بین حرف F و خطوط قرمز می توان یافت. فرمول به مقرراتی گفته می شود که همه رانندگان شرکت کننده در این مسابقه ملزم به رعایت آن ها هستند و عدد یک هم به معنای این است که این ماشین ها تنها یک سرنشین دارند.

لوگوی بی ام دابلیو

یکی از بهترین لوگوهای جهان، لوگوی بی ام دابلیو است که مخفف Bayerische Motoren Werke است، و در طراحی آن از یک دایره با رنگ های آبی و سفید استفاده شده و به نحو خلاقانه ای حرف بی ((B بالای رنگ آبی و حرف ام (M) بین دو رنگ و حرف دابلیو((W بالای رنگ سفید قرار گرفته است که هم بیانگر مخفف آن سه واژه نام برده شده است و هم نمایانگر نام رنگ ها به زبان آلمانی است. در زبان آلمانی بِ ام وِ تلفظ می شود و در زبان انگلیسی بی ام دابلیو خوانده می شود.

لوگوی بی ام دابلیو
لوگوی نایک

لوگوی نایک

شرکت نایک در حیطه طراحی و تولید وسایل مورد نیاز ورزشی از جمله لباس، کیف، کفش و ابزار ورزشی کار می کند. در لوگوی این شرکت از تیک مشکی رنگ استفاده شده که گویا طراح آن، تحت تأثیر بال های الهه یونان آن را طراحی کرده است تا علاوه بر سادگی، جذاب و شیک به نظر بیاید.

لوگوی آئودی

یکی دیگر از لوگوهای معروف در صنعت خودرو، لوگو آئودی است، که از چهار حلقه تشکیل شده است. شاید این سوال ذهن شما را هم درگیر کرده باشد که معنای این چهار حلقه چیست؟ در واقع چهار خودروساز به یکدیگر پیوسته و شرکت آئودی را تأسیس کردند و این چهار حلقه بیانگر همین مسئله است.

لوگوی آئودی
لوگویFedEx

لوگویFedEx

شرکت فدکس یک شرکت هواپیمایی باری در آمریکا است، که در سال ۱۹۷۱ تأسیس شده است. در این لوگو بین حروف d و E فاصله ای وجود دارد که به نحو هنرمندانه ای به شکل فلش درآمده است.

لوگویNBC

لوگو شبکه ان بی سی به شکل طاووس با به کارگیری چند رنگ است که نمادی است از تنوع رنگ در تلویزیون.

لوگویNBC
لوگوی بازیافت

لوگوی بازیافت

لوگو بازیافت یک نماد بین المللی است که از سه فلش تشکیل شده که به دنبال یکدیگر هستند و چرخه بی انتها را نشان می دهد.

لوگوی استارباکس

استارباکس لوگوی کارخانه قهوه خانه های زنجیره ای در آمریکاست که از سال۱۹۷۱ شروع به کار کرده است و اکنون با داشتن شعبه های زیاد در سراسر جهان، بزرگترین قهوه خانه زنجیره ای دنیا محسوب می شود. از آن جایی که این شرکت در شهر سیاتل در آمریکا واقع در شمال غربی اقیانوس آرام است، در لوگوی این شرکت زنی به شکل پری دریایی هست که اشاره دارد به مفاهیم افسانه¬ای.

لوگوی استارباکس
لوگوی LG

لوگوی LG

در حروف ال و جی دو مفهوم نهفته است یکی این که این حروف مخفف Life’s Good به این معناست که زندگی خوب است و دیگر آن که برگرفته از اسم دو برندLucky وGoldStar است. این حروف به نحوی در کنار یکدیگر قرار گرفته¬اند که شکل یک لبخند را ایجاد کرده اند و حس خوبی را به مخاطب هدیه می دهند.

لوگوی هیوندای

در لوگوی این شرکت خودرو سازی از حرف H استفاده شده که هم بیانگر حرف ابتدایی اسم این شرکت است و هم به گونه ای طراحی شده که گویا دو نفر در حال دست دادن به یکدیگر هستند، یکی خریدار است و دیگری سازنده خودرو که به علامت رضایت به یکدیگر دست می دهند.

لوگوی هیوندای
لوگوی Evernote

لوگوی Evernote

Evernote برنامه دفترچه یادداشت محسوب می شود و در طراحی لوگوی آن از یک فیل که به اندازه¬ای گوشش تا شده است استفاده شده و اشاره به این واقعیت دارد که فیل¬ها حافظه¬ای قوی دارند و همه چیز را به یاد خواهند سپرد. گوش تا شده ی فیل درست مانند تا خوردن گوشه کتاب به منظور نشانه گذاری برای ادامه مطالعه است.

لوگوی والت دیزنی

در لوگوی این شرکت معروف، به نام نوشته شده به زبان انگلیسی والت دیزنی بر می خوریم که امضای مؤسس این شرکت است و در واقع این مفهوم را به ذهن می رساند که او، کار شرکت خود را امضا و تأیید کرده است.

لوگوی والت دیزنی
لوگوی المپیک

لوگوی المپیک

لوگوی مشهور المپیک از پنج حلقه تشکیل شده که سمبل پنج قاره آسیا، آفریقا، آمریکا، اروپا و اقیانوسیه است. رنگ این حلقه¬ها سمبل پرچم کشورهایی است که در این مسابقه شرکت می کنند.

لوگوی کوکاکولا

در برند کوکاکولا که هم اکنون مردم بسیاری در سراسر جهان آن را می شناسند از نام انگلیسی این شرکت استفاده شده و طرحی زیبا، روان و کلاسیک دارد و از زمان تأسیس خود تا اکنون تغییر چندانی نکرده است.

لوگوی کوکاکولا
لوگوی داو

لوگوی داو

داو به معنای پرنده است و این شرکت به خوبی از این آپشن استفاده کرده و طرح یک پرنده کوچک در کنار نام این برند به خوبی قابل مشاهده است. پرنده را می توان سمبل صلح، زیبایی و لطافت دانست چیزی که با محصولات این شرکت به خوبی هم خوانی دارد. نکته قابل توجه دیگر آن است که این شرکت به جای استفاده از زنان در طرح خود از نمادهای دیگری استفاده کرده که نمایانگر تفکر عمیق آن هاست.

نظرات شما

نظر شما پس از تایید از طریق پیامک اطلاع رسانی می شود

با کارشناسان ما تماس بگیرید 09125959757