خانه    لوگوبلاگ ها      طراحی لوگو حرفه ای

طراحی لوگو حرفه ای

طراحی لوگو حرفه ای

طراحی یک لوگوی به یاد ماندنی برای راه ‌اندازی کسب ‌و کار موفق این روزها ضروری است. چنین لوگویی به ابزاری موثر در دست بازاریابان تبدیل می‌شود تا یک هویت برند قابل ‌اعتماد از کسب ‌و کار ایجاد کند. اما برخی اصول اساسی برای ایجاد یک آرم منحصر به فرد وجود دارد. تنها یک نشانه خوب می‌تواند به صورت هدفمند برای رشد کسب ‌و کار شما نقش داشته باشد.

برای اشتراک گذاری این مطلب روی آیکن ها کلیک کنید :

برای درک این که لوگو چیست، ابتدا باید بفهمیم که هدف اصلی این لوگو چیست. فرآیند طراحی باید هدف قرار دادن سریع لوگو، جلب اعتماد، تحسین، وفاداری و برتری ضمنی باشد. لوگو یکی از جنبه ‌های تجاری یا ماهیت اقتصادی یک شرکت است، و اشکال آن، رنگ‌ها، فونت ها و تصاویر معمولا در یک جایگاه بازار تفاوت دارند. لوگوها برای تشخیص این تفاوت ها کاربرد دارند.

اهمیت طراحی لوگو حرفه ای

طراحی لوگو حرفه ای برای انجام یک کسب ‌و کار در دنیای رقابتی بسیار مهم است. کسب‌ و کار شما باید با بسیاری از افراد ایجاد شده و همچنین تغییرات جدید را در جایگاه خاص شما برای مقابله با رقبا آماده می کند. در حالی که استفاده از یک برنامه بازاریابی ضروری است، مهارت‌های ارتباطی بصری شما به همان اندازه برای کسب ‌و کار شما مهم هستند.

طراحی لوگو حرفه ای می تواند باعث ارتقاء سازمان و محصول شود و برعکس زمانی که طراحی لوگو شما حرفه ای نیست می تواند باعث شود که کسب و کار شما از رونق و رشد باز بایستد و مارک تجاری شما از بین برود.

برقراری ارتباط با مخاطب

با کمک تصاویری مانند لوگو، کارت ویزیت و کاتالوگ و دیگر طرح ‌های گرافیکی و غیره، کسب و کارها می‌توانند یک لحظه با مخاطب ارتباط برقرار کنند.

موفقیت در کار آفرینی ملزم به هویت برند مناسب

فراموش نکنید که اجرای یک کسب ‌و کار در این دنیای بسیار رقابتی امروز آسان نیست. براساس گزارش‌ها، ۸۰ درصد از تجارت‌ های کوچک در اولین سال از عملیات خود تعطیل شده‌اند. بقیه آن‌ ها به مدت دو یا سه سال از بازار خارج می‌شوند. تنها تعداد کمی از آن‌ ها می‌ توانند در بازارهای بزرگ شرکت کنند،اما کسب و کارهایی که برای زنده ماندن شکست می‌خورند اغلب کسانی هستند که موفقیت را تجربه نمی‌کنند . مشاهده می‌شود که آن کارآفرینان که تلاش ‌های بیشتری برای ایجاد یک هویت برند قوی در بازار انجام دادند بیشتر موفق می شوند.

تاثیر لوگو در برشکستگی شرکت

شرکت هایی که با شکست مواجه می شوند معمولا اهمیتی به نام تجاری نمی دهند. بنابراین برقراری ارتباط بصری خوب با مردم برای اجرای یک کسب ‌و کار موفق ضروری است. این دلیل آن است که کارآفرینان مدرن بر ایجاد جلوه ‌های بصری منحصر به فرد تاکید زیادی دارند.

تصاویری که به کسب و کار ها کمک می کنند

طیف گسترده ‌ای از تصاویری که ممکن است به کسب‌ و کار شما کمک کنند وجود دارد که شامل لوگو، بروشور، کارت ویزیت، وب سایت، برنامه‌های تلفن همراه، نوع بسته ‌بندی و میزبانی طرح‌های دیگر هستند اما لوگو مهم ‌تر از همه این طرح‌ ها است.

لوگو ابزاری برای بازاریابی

لوگو بخش مهمی از انجام کسب ‌و کار در بازار است که بسیاری از رقبا توسط آن به دنبال جلب توجه مشتریان هستند. لوگو یک ابزار بازاریابی موثر برای گرفتن محصولات و خدمات شرکت به افراد و مشتریان هدف است. اما این مزایا تنها زمانی قابل ‌دسترسی هستند که طراحی لوگو حرفه‌ای باشد.

در واقع طراحی لوگو حرفه ای در کرج باید به تناسب ماهیت شرکت و نوع محصولات تولید انجام گیرد و بسیار مهم است که این طراحی لوگو توسط یک تیم حرفه ای انجام پذیرد.

عوامل موثر در طراحی یک لوگو حرفه ای

یک لوگوی خوب متمایز، مناسب، عملی، گرافیکی و ساده است و پیغام مورد نظر مالک را منتقل می‌کند. یک مفهوم ” معمولا پشت یک لوگوی موثر قرار دارد و پیام مورد نظر را نشان می‌دهد. یک لوگو باید در هر اندازه چاپ شود و در بیشتر موارد، می‌تواند بدون رنگ موثر باشد. یک لوگوی بزرگ اساسا به دو چیز خلاصه می‌شود: مفهوم عالی و اجرای عالی.

همواره افرادی که لوگو را می بینند کار طراحی آن را خیلی پیچیده و سخت نمی دانند و فکر می کنند که یک لوگوی کوچک زحمت و کار خاصی را طلب نمی کند. اما در واقع این طور نیست. حتی کوچکترین لوگو ها نیز حاصل ساعت ها و روزها تفکر و تلاش است.

ویژگی لوگو حرفه ای

لوگو هایی که حرفه ای قلمداد می شوند دارای ویژگی های خاصی می باشند اما در کل لوگو ها زمانی میان عام مردم دارای محبوبیت می شوند که مورد پسند آن ها قرار بگیرند حال باید آگاه شویم که چه نوع لوگو هایی مورد پسند عام مردم هستند.

منحصر به فرد بودن

یکی از مواردی که باعث می شود لوگو شما به لوگویی حرفه ای تبدیل شود منحصر به فرد بودن است اگر بخواهیم به زبان ساده تر بیان کنیم لوگویی که تنها مختص به برند شمااست و شباهتی با دیگر لوگو ها ندارد و به صورت اختصاصی به شما تعلق دارد.

زمانی که لوگوی شما منحصر به فرد باشد مشتریان شما پس از خرید یا استفاده از خدماتی که به آن ها ارائه می دهید زمانی که محصولات شما و برند شما را داخل بازار و فضای مجازی مشاهده می کنند خریدی که از شما داشته اند را تداعی کرده و دوباره از  محصولات و خدمات شما استفاده می کنند.

برقراری ارتباط با مشتریان بالقوه

زمانی که شما لوگویی حرفه ای برای کسب و کار خود طراحی می کنید مشتریان بالقوه شما به واسطه لوگو و برند با شما ارتباط برقرار می کنند و در نتیجه از مشتری بالقوه به مشتری بالفعل تبدیل می شوند.

طراحی تاثیر گذار

اگر می خواهید لوگو شما لوگویی حرفه ای باشید نیاز است که طرحی تاثیر گذار باشد حال برای آن که لوگو شما تاثیرگذار باشد نیاز به ویژگی هایی باشدد که  ما در این قسمت به ویژگی های لوگو تاثیر گذار می پردازیم.

سادگی

یکی از ویژگی که لوگو های حرفه ای و تاثیر گذار دارا هستند سادگی می باشد، زمانی که لوگو شما ساده باشد درصد بالایی از مردم لوگو شما را به خاطر می سپارند اما اگر لوگو شما پیچیده و سخت باشد توقع نداشته باشید که به  وسیله دیدن لوگو و برند شما را به یاد آورند و کسب و کار شما برایشان تداعی شود پس در نتیجه سادگی در طراحی لوگو اهمیت بالایی دارد.

نشانه گذاری

در طراحی لوگو از کلمات و تصاویر استفاده می شود که ممکن است از اسم شرکت و نوع خدماتی که ارائه می کند برگرفته باشد حال لازم به ذکر است که بگوییم اگر می خواهید کسب و کاری جدید را راه اندازی کنید بهتر است که از نام شرکت برای طراحی لوگو استفاده کنید به این دلیل که سریع تر میان مردم برند یا آرم تجاری خود را جا می اندازد و مشتریان را در شناخت و آگاهی درباره خدمات و محصولات کمک می کند.

جلوه گر قانون مندی

زمانی که شما طراحی لوگویی به صورت حرفه ای طراحی کنید که باعث تحت تاثیر گذاشتن مشتریان شود حس قانونمندی را به مشتری خود القا می کنید البته که شما خود قانون مندید اما به واسطه طراحی لوگو حرفه ای آن را نمایش می دهید.

بسیاری از مشتریان تنها با کسب و کار هایی ارتباط برقرار می کند که به آن ها اعتماد دارند زمانی که شما طراحی لوگو حرفه ای انجام می دهید باعث می شود که به شما اعتماد کنند.

زمانی که شما کسب و کاری را راه اندازی می کنید ابتدای کار باید شروع کنید به جلب اعتماد مشتری و در واقع از این طریق برند سازی کنید زمانی که شما دارای لوگویی حرفه ای و منحصر به فردی باشید باعث می شود مشتری سریع تر به شما اعتماد کند و در واقع آرامش خاطر داشته باشد که شما دارای محصولات و خدمات باکیفیتی هستید.

تاثیر مستقیم بر وفاداری

آرم و لوگو در واقعی که قابل شناسایی و آشنا باشد باعث می شود که مشتری در زمان خرید سریع تر برند را شناسایی کرده و از آن استفاده کنند.

لوگویی بی انتها

لوگو باید بی انتها باشد!!! به نظر شما معنا و مفهوم و یا هدف استفاده از لغت بی انتها برای لوگو به چه منظور می باشد؟ شما زمانی که لوگویی برای شرکت/ فروشگاه و یا هر کسب و کاری که دارا هستید، طراحی می کنید دیگر نمی توانید آن را تغییر دهید چرا که مشتریان شما لوگو شما را شناخته اند و ممکن است بسیاری از مشتری های بالفعل خود را از دست دهید، پس در نتیجه شما باید قبل از اقدام به طراحی لوگو به این فکر کنید که دیگر نمی توانید لوگوی جدیدی ایجاد کنید به این خاطر که مشتری از دست خواهید داد پس بنابراین باید لوگویی طراحی کنید که دارای سبکی باشد که اگر در حال حاظر مدرن و بروز و جذاب است ۱۰ سال دیگر هم همین جذابیت را دارا باشد در متن بالا نیز به این موضوع پرداخته شد اما چون مهم است دوباره آن را تکرار می کنم و آن سادگی است سادگی هیچ زمان از مد نمی افتد.

شما اگر صاحب یک کسب و کار هستید که می خواهید به پیشرفت بیشتر برسید حتما می بایست یک طراحی لوگو حرفه ای در کرج داشته باشید. برای این کار می توانید با ما در تماس باشید تا بهترین طراحی را برای لوگو در اختیار شما بگذاریم.

با کارشناسان ما تماس بگیرید 09125959757