خانه    آموزش عکاسیبلاگ هاعکاسی      روش های بهبود عکاسی

روش های بهبود عکاسی

روش های بهبود عکاسی
دسته بندی : آموزش عکاسی بلاگ ها عکاسی

روش های زیادی در مورد بهبود عکاسی وجود دارند که در همه عکاس ها یکسان نیستند و ممکن است هر کسی روش خاص خود را داشته باشد. اما اگر فقط یک مورد مشترک را بخواهیم نام ببریم ، تمرین و پشتکار زیاد است. شما با گرفتن عکس های زیاد می توانید به ایده آل های خود نزدیک تر شوید.

برای اشتراک گذاری این مطلب روی آیکن ها کلیک کنید :

موضوع

مهم‌ترین گام اولیه داشتن نوعی موضوع برای کار شما است (شما حتی می‌توانید آن را یک “پروژه” بنامید). و هر چه دقیق‌تر، بهتر! به عنوان مثال، ما می‌توانیم وقت خودمان را به گرفتن عکس از پرندگان اختصاص دهیم، اما اگر یک موضوع در این باره ایجاد کنیم، عکس‌های ما ذاتا بهتر خواهند بود، زیرا آن‌ها از طریق یک چیز مشترک مرتبط هستند. برای مثال، فرد می‌تواند الگوهای مهاجرت پرنده را مطالعه و عکاسی کند، یا شاید از مشکلات اکولوژیک ناشی از جمعیت پرندگان عکس بگیرد. با چنین موضوعاتی، انواعی از موقعیت‌ها که معمولا هنگام فکر کردن درباره تصاویر پرندگان به ذهن نمی‌رسد، ممکن است پدیدار شوند و کارتان را جالب‌تر جلوه دهند.
موضوعات و پروژه‌های عکاسی بی‌پایان هستند. برای مثال، برای عکاسی پرتره، ما می‌توانیم از یک تم مربوط به کارگران قهوه استفاده کنیم. جالب است که هر چه سوژه دقیق‌تر شود، عکاسی جالب‌تر می‌تواند به دست آید.

مکان

مکان بسیار مهم است – این جایی است که شما عکاسی می‌کنید. مطالعه آن، یادگیری بهترین لحظات و زمان نور، احتمالات بزرگ متفاوت زدن زوایا و بهترین لنزها برای استفاده برای این مکان خاص در ایجاد تصاویر خیره‌کننده بالقوه بسیار مهم خواهد بود. همچنین باید آن مکان را خوب بشناسید تا با زمان خود کارآمد باشید – هرچه بیشتر بدانید، سریع‌تر و آسان‌تر می‌توانید یک پروژه را اجرا کنید. در انتخاب لنزها باید موضوع / پروژه خود را در نظر بگیرید، چون بسته به رویکرد شما، چیزهایی مانند زاویه دید، فاصله کانونی و حداکثر دیافراگم ممکن است متفاوت باشند و تغییر کنند.

مطالعه کارهای عکاسان خوب و حرفه ای و داشتن ارجاعات در ذهنتان، در رشد عکاسی شما اساسی است. بسیار ساده است که فکر کنیم ما اولین کسی هستیم که این پروژه را درک می‌کنیم. ما باید از ابزارهایی مانند گوگل قبل از ساخت پروژه ها استفاده کنیم و به طور حتم ارجاع داده خواهد شد. این روزها، سطح عکاسی بسیار بالا رفته‌است – بسیاری از عکاسان حرفه ای در کنار شما هستند و این امر باعث می شود که شما بتوانید از تجربیات و دانش آن ها به نحو کافی استفاده نمایید. استفاده از تجربه دیگران و پشتکار می تواند گامی بزرگ برای بهبود عکاسی عکاسی شما باشد.

نظرات شما

نظر شما پس از تایید از طریق پیامک اطلاع رسانی می شود

با کارشناسان ما تماس بگیرید 09125959757