خانه    آموزش عکاسیبلاگ هاعکاسی      چگونه عکس ‌های مهیج از مه را ثبت کنیم

چگونه عکس ‌های مهیج از مه را ثبت کنیم

چگونه عکس ‌های مهیج از مه را ثبت کنیم
دسته بندی : آموزش عکاسی بلاگ ها عکاسی

زمانی که به عکاسی از مناظر مربوط می‌شود، مه می‌تواند به صورت ترسناکی زیبا، ساکت، یا حالت اضافه کردن یک تماس از درام و زیبایی غیر مادی به تصاویر شما باشد. با این حال، ثبت تصاویر زیبا در مه می‌تواند چالش برانگیز باشد.
نحوه استفاده از نور و نورپردازی می‌تواند مشکل باشد، اغلب منجر به تصاویر مسطح می‌شود. بعد مساله زمان ‌بندی مطرح می‌شود. همان طور که مه حرکت می‌کند، می‌تواند سریع محو شود و مهم است که این پدیده را به سرعت ثبت نمایید.

برای اشتراک گذاری این مطلب روی آیکن ها کلیک کنید :

اگر می‌خواهید شروع به ثبت عکس مه کنید، و آن ‌ها را در تصاویر منظره خود کار کنید، چیزهای زیادی وجود دارند که می‌توانید برای افزایش شانس موفقیت خود انجام دهید. با این کار، بیایید ببینیم که چطور می‌توانید با عکاسی روز مه‌آلود شروع کنید.

چه زمانی باید در آنجا باشیم؟

اولین قدم در گرفتن تصاویر مه، دانستن زمان رفتن است. در حالی که مه می‌تواند در هر زمانی رخ دهد، آن‌ها اغلب در طول نوسانات دمایی اتفاق می‌افتند. مه اغلب در عصر شکل می‌گیرد و معمولا صبح روز بعد، اگر به اندازه کافی بلند شدید، دیده می‌شود. بعضی مواقع تا صبح یا بیشتر وقت تلف می‌شود، اما به محض اینکه خورشید طلوع می‌کند، شروع به ناپدید شدن می‌کند.

کجا می‌توانید آن را پیدا کنید؟

مه به نظر می‌رسد در مناطقی ظاهر شود که هوای خنک و گرم به هم می‌رسند. به همین دلیل است که اغلب می‌توانید آن را بر روی آب و یا مناطق ساحلی ببینید. همچنین می‌توانید آن را در کوه ‌ها پیدا کنید، که بر فراز دره‌ ها و رودخانه ‌ها پرسه می‌زنند. نقطه نظرات بالا می‌تواند بهترین نقاط را برای ثبت تصاویر مناظر مه‌آلود ارائه دهد، در حالی که پایین آمدن به درون مه نیز می‌تواند به شما کمک کند تا تصاویری با کیفیت مرموز به آن‌ها ثبت کنید.

خلق ترکیب ‌بندی خود

ترکیب ‌بندی می‌تواند با مه دشوار باشد چون نقاط کانونی نرمال شما کم‌تر قابل ‌مشاهده خواهند بود، اما این به این معنا نیست که این یک علت از دست رفته است! مه ممکن است یک چالش باشد، اما ثبت موفق زیبایی این پدیده می‌تواند باعث ایجاد برخی تصاویر خیره‌کننده شود.

ادامه…

با کارشناسان ما تماس بگیرید 09125959757