خانه    عکاسیآموزش عکاسیبلاگ ها      نیروی شفابخش عکاسی

نیروی شفابخش عکاسی

نیروی شفابخش عکاسی
دسته بندی : عکاسی آموزش عکاسی بلاگ ها

یکی از مواردی که عکاسی را جذاب می کند این است که می‌تواند از یک میلیون جهت به انسان ها نزدیک شود و این به معنی یک میلیون چیز متفاوت برای افراد مختلف است.ممکن است شما از صحبت کردن با عکاسان دیگر لذت ببرید چون این هم صحبتی باعث می شود شما موارد زیادی را از آن ها یاد بگیرید و عکاسی خود را بهبود ببخشید. برخی از عکاسان وقتی مجموعه ای از عکس ها را جمع آوری می کنند دوست دارند تا بقیه نیز آن عکس ها را ببینند و این یک قوت قلب برای آن ها است. اما در مقابل عکاسانی وجود دارند علیرغم اینکه عکس های بسیار زیبایی را ثبت می کنند اما تمایل چندانی برای نمایش آن ها ندارند.

برای اشتراک گذاری این مطلب روی آیکن ها کلیک کنید :

آیا تا به حال فکر کرده‌اید که عکاسی چه معنی برای شما دارد؟ می‌خواهید با تصاویر خود چه چیزی را بیان کنید؟ آیا می‌خواهید واقعیت را تا حد ممکن بازتاب کنید؟ یا از حیات وحش یا مناظر آن قدر لذت می‌برید که می‌خواهید با به اشتراک گذاری کامل‌ترین عکس‌های طبیعی ممکن، حفاظت آن‌ها را ترویج دهید؟ یا اینکه با عکس های تبلیغاتی و صنعتی در راه کسب درآمد هستید . شاید شما استاد ویرایش تصویر دیجیتال هستید و از انتقال یک دیدگاه انتزاعی، رویایی، دیگر – دنیوی و انتقال بیننده به بعد دیگر لذت می‌برید.

هر چه که باشد، یک چیز واحد وجود دارد که همه عکاسان را بهم مرتبط می‌کند ، صدای کلیک. هنگامی که شما شاتر را فشار می‌دهید و آن صدا را می‌شنوید، صدای نفس، هنر، تجربه ، هیجان و خلاقیت است.

برای خیلی از عکاسان، عکاسی جنبه روحانی عمیقی دارد. شاید شما وقتی در سفر هستید از هر چیزی که توجه شما را جلب می کند عکاسی می کنید و خیلی روس یک سوژه خاص تمرکز نمی کنید. گاهی اوقات یک چیز عادی و روزمره است که شما در خیابان می بینید و گاهی اوقات یک ترکیب‌بندی کاملا برنامه‌ریزی‌شده الهام گرفته از مسیری است که از زمانی که اولین بار آن را دیده اید.
برخی از مردم از نگاه کردن به عکس‌های خوب خیلی لذت می برند، شما می‌توانید دقیقه‌ها را صرف گرفتن جزئیات یک تصویر زیبا کنید. اگر فقط یک نفر از نگاه کردن به گالری شما لذت ببرد، ارزشش را دارد. اما حتی اگر کسی به عکس شما نگاه نکند، هیچ شکی نیست که گرفتن یک لحظه و بازگشت به خانه با تصویری بزرگ که خود شما از آن راضی هستید، بسیار رضایت‌بخش است.

نظرات شما

نظر شما پس از تایید از طریق پیامک اطلاع رسانی می شود

با کارشناسان ما تماس بگیرید 09125959757