خانه    کاتالوگبلاگ ها      مطالب درج شده در کاتالوگ

مطالب درج شده در کاتالوگ

مطالب درج شده در کاتالوگ
دسته بندی : کاتالوگ بلاگ ها

همانطور که می دانیم کاتالوگ به عنوان یک رسانه فراموش نشدنی همواره جایگاه خود را حفظ کرده است. در زمان های مختلف از کاتالوگ برای معرفی کاملتری از محصولات استفاده می شد. طراحی کاتالوگ یکی از مواردی است که شرکت ها به صورت فصلی یا سالیانه در گیر آن هستند. همچنین مطالب درج شده در کاتالوگ نیز از اهمیت خاصی برخوردار است.

کاتالوگ ها رسانه ای هستند که با درج عکس و توضیحات محصول پروسه ی فروش را برای صاحبان کسب و کار راحت تر می کنند. ما می خواهیم زمانی که شما برای طراحی کاتالوگ تصمیم می گیرید کمی از تجربیاتمان را در اختیار شما قرار دهیم.

برای اشتراک گذاری این مطلب روی آیکن ها کلیک کنید :

برای طراحی کاتالوگ و اینکه بدانید چه چیزی باید طراحی و درج شود به ادامه مطلب توجه کنید البته دقت کنید این موارد قانون نیستند و فقط می تواند کمی شما را راهنمایی کرده تا خروجی بهتری برای کاتالوگ خود داشته باشید. مطالب درج شده در کاتالوگ می تواند راه شما را برای بازاریابی بهتر هموار نماید.

  • از یک متن کوتاه بر روی جلد علاوه بر نام و برند استفاده کنید. دقت کنید کاتالوگ شما ممکن است سالها در کشو و یا قفسه محل کار یا زندگی مشتریتان باقی بماند . پس دقت کنید که وقتی جلد کاتالوگ شما دیده می شود می تواند یک جمله زیبا و مرتبط مشتریتان را بازدید دوباره از کاتالوگ وادارد.
  • از جملات زیبا استفاده کنید:

در مطالب درج شده در کاتالوگ استفاده خلاقانه از جملات ساده می تواند مسیر فروش را برای شما هموار کند پس از یک نویسنده تبلیغاتی و یا از جملات ترغیب کننده استفاده کنید مثلا اگر کرم تولید می کنید ننویسید تولید کننده کرم ضد لک بلکه بنویسید تولید کننده کرم های روشن کننده و یا تولید کننده کرم های برطرف کننده لک. ویا اگر پزشک زیبایی هستید ننویسید (کلینیک لاغری) بنویسید  به (وزن ایده آل برسید). این جملات به جز شعار اصلی شرکت می باشد و می تواند در همه ی جای کاتالوگ طراحی شده گنجانده شود.

  • در بخش هایی که قابلیت روئیت بهتری دارند از مدارک و گواهینامه های خود استفاده کنید. ایزو ها و مجوز ها و استاندارد های داخلی و خارجی ، لوح تقدیر و تندیس ها همگی موضوعاتی هستند که می تواند اعتماد را به مشتری شما القا کند تا او به راحتی از شما خرید کند.
  • اطلاعات تماس خود را در طراحی کاتالوگ به بهترین نحو ممکن و شفاف بگنجانید. مثلا آدرس دقیق محل شرکت ، دفتر مرکزی و یا آدرس شبکه های اجتماعی ، استفاده از qrcode آدرس وب سایت و… را با دقت درج کنید. این کار هم به شما عتبار می دهد و مشتری را راحت تر راهنمایی می کند.
  • در بیشتر شرکت ها برخی محصولات هم سود بهتری دارند و هم راحت تر فروخته می شوند. بنابر این نگران هزینه چاپ کاتالوگ نباشید و صفحه و اطلاعات بیشتری برای آن محصول بگذارید و در خصوص برخی محصولات کم فروش می توانید با طراحی کاتالوگ خلاقانه و هم روتوش و نوشته های جذاب مثل طرح ها و پروموشن فروش بهتر مشتری را به فروش تشویق کنید.
  • از اصول قیمت گذاری مناسب در طراحی کاتالوگ استفاده کنید در خصوص اصول قیمت گذاری حتما به قیمت های محصولا شرکت اپل دقت کنید البته در اینترنت هم موارد زیادی در این باره موجود می باشد.
  • در طراحی کاتالوگ گرافیک و طراحی خلاقانه را فراموش نکنید هزینه کردن در خصوص طراحی کاتالوگ می تواند بعد از چاپ کاتالوگ لبخند رضایت بر روی لبهایتان بنشاند و هم سود بیشتری برای شما به ارمغان بیاورد.
  • رنگ سازمانی در طراحی کاتالوگ مهم است فراموش نکنید که رنگ ها در ضمیر ناخودآگاه افراد باقی می ماند و همواره شما را با آن رنگ می شناسند . البته استفاده از چند نوع رنگ متفاوت هم امکانپذیر است البته به شرطی که قالب اصلی همان رنگ سازمانی باشد و زیبایی کاتالوگ طراحی شده بهم نخورد.

ما در رسام به شما خواهیم گفت که توسط طراحی کاتالوگ چطور پیشرفت کنید. با ما تماس بگیرید.

نظرات شما

نظر شما پس از تایید از طریق پیامک اطلاع رسانی می شود

با کارشناسان ما تماس بگیرید 09125959757