خانه    عکاسیآموزش عکاسیبلاگ ها      عکاسی تجاری و عکاسی تبلیغاتی

عکاسی تجاری و عکاسی تبلیغاتی

عکاسی تجاری و عکاسی تبلیغاتی
دسته بندی : عکاسی آموزش عکاسی بلاگ ها

هم عکاسی تجاری و هم عکاسی تبلیغاتی از انواع تخصصی عکاسی برای یک عکاس ماهر و مجرب هستند. با این حال، عکاسی تجاری و عکاسی از تبلیغات همانند یکدیگر نیستند. ممکن است که شما را به اشتباه وادار کند چون هر دوی آن‌ها بازاریابی را انجام می‌دهند اما آن‌ها بسیار متفاوت هستند.

برای اشتراک گذاری این مطلب روی آیکن ها کلیک کنید :

عکاسی تجاری چیست؟

عکاسی تجاری نوعی از عکاسی است که بر روی محصولی که شما می‌فروشید، تمرکز می‌کند. شما می‌توانید عکاسی تجاری را به یک “عکس سهام” تشبیه کنید که ممکن است زمانی که در جستجوی یک محصول خاص هستید، همیشه آن را در دسترس ببینید.
هدف یک عکس تجاری صرفا ثبت تصویری از محصول در بهترین حالت نوردهی ممکن است. مصرف‌کننده از قبل می‌داند که آن‌ها محصول را می‌خواهند، یا محتوای دیگری وجود دارد که محصول را به فروش می‌رساند، حالا هم اکنون برای متقاعد کردن مصرف‌کننده برای خرید این محصول خاص با نشان دادن این که چقدر به دردش می خورد آن را نمایش می دهند.

نکاتی در مورد عکاسی تجاری برای عکاسان مبتدی

در عکاسی عکس تجاری، شما به بهترین تجهیزات ممکن نیاز دارید – از جمله یک لنز سریع، لنز واید، زوم ، سه‌پایه، لوازم روشنایی با کیفیت و برخی از فیلترهای اساسی. همچنین شما برای پس پردازش باید از یک نرم افزار قدرتمند نیز بهره ببرید.
در عکاسی تجاری، مهم است به یاد داشته باشید که همه چیز در مورد محصول است. نورپردازی، پس‌زمینه و سبک دهی باید همه در سرویس افزایش تمرکز روی محصول انجام شود، نه اینکه از آن کم شود.

عکاسی تبلیغاتی چیست؟

این نوع عکاسی به نحوی انجام می شود که ممکن است به احتمال زیاد در چند صفحه در یک مجله یا کاتالوگ منتشر شود. عکس‌های تبلیغاتی بیشتر در مورد ثبت یک ایده یا احساس هستند.
این بسیار بیشتر از عکاسی تجاری است. در عکاسی تجاری، شما در حال عکاسی از یک محصول هستید. عنوان یک عکاس تبلیغاتی، شما هنوز یک محصول یا سرویس را می‌فروشید، اما شما از تصاویر خود استفاده می‌کنید تا داستانی تعریف کنید که به آن محصول یا سرویس جذابیت بیشتری می‌دهد. شما فردی را وسوسه می‌کنید که با گفتن اینکه کدام محصول را نمایش می‌دهد، چه چیزی را بخرد.
در واقع شما باید در عکاسی تبلیغاتی بتوانید کسی را که آن محصول تا به حال نخرید مجاب نمایید که به مشتری شما تبدیل گردد.

نکاتی در مورد عکاسی تبلیغاتی

با اینکه شما بر روی یک محصول تمرکز ندارید، اما هنوز هم مهم است که همه چیز را در عکاسی تبلیغاتی خود به بهترین شکل ممکن به تصویر بکشید، بنابراین می‌خواهید همان تجهیزاتی را که در عکاسی تجاری از آن استفاده می‌کنید، به همراه داشته باشید.
در عکاسی تبلیغاتی شما می بایست محصول و برند را با هم معرفی نمایید. چون باید برند شرکت نیز در ذهن مشتری ماندگار شود. در واقع مشتری با دیدن لوگوی آن شرکت در کنار محصول ذهنیت مثبتی را پیدا خواهد کرد.

با کارشناسان ما تماس بگیرید 09125959757