خانه    بلاگ هاعکاسی      عکاسی از محصول چگونه می‌تواند به کسب‌ و کار شما کمک کند؟

عکاسی از محصول چگونه می‌تواند به کسب‌ و کار شما کمک کند؟

عکاسی از محصول
دسته بندی : بلاگ ها عکاسی

کسب‌ و کار شما باید در برخی موارد از عکاسی استفاده کند. اگر هیچ نوع نمایش بصری از محصولات و یا خدمات شما وجود نداشته باشد، مردم در نهایت نسبت به خرید از شما بی‌علاقه می‌شوند. با این حال، شما نمی‌توانید تنها عکس ‌های زیر استاندارد را بگیرید و از آن ‌ها انتظار داشته باشید برند شما را در فضای رقابتی حفظ کنند. در عوض، شما باید تمام آنچه که می‌توانید انجام دهید تا نشان دهید که کسب و کار شما تا حد امکان جدی است. شما به تخصص یک عکاس محصولات با کیفیت نیاز دارید. در زیر چند راه برای عکاسی حرفه‌ای وجود دارد که می‌تواند به کسب ‌و کار شما کمک کند.

برای اشتراک گذاری این مطلب روی آیکن ها کلیک کنید :

باور کردن عکاسی از محصولات

تصور کنید برای خرید لوازم جانبی به صورت آنلاین اقدام می‌کنید. چه طور می‌ توانید در مورد خرید از یک کسب ‌و کار که عکس‌ های خیلی ضعیفی دارد اعتماد داشته باشید ؟ معمولا افراد برای خریدهای آنلاین به عکس محصول دقت زیادی نشان می دهند و از طریق عکس های با کیفیت تصمیم به خرید می گیرند.

مهم نیست که محصول تان چقدر خوب است. اگر مردم آن را معمولی و یا بدتر ببینند، تاثیر منفی روی فروش محصول شما خواهد گذاشت.

در عوض، شما می‌توانید از یک عکاس محصول برای ارزیابی موجودی خود استفاده کنید و مشخص کنید که بهترین روش می‌تواند به تصویر کشیده شدن بهتر محصولات باشد. بهترین آن‌ ها سعی نخواهند کرد که شما را از این روند به طور کامل رها کنند. آن‌ها با شما در مورد بهترین حالت ممکن و نورپردازی با شما مشورت خواهند کرد. آن ‌ها تنظیماتی را که قصد استفاده از آن را دارند به شما نشان خواهند داد. شما باید به قضاوت آن‌ ها اعتماد کنید اما پیشنهاد های خود را نیز بیان کنید. در این حالت شما می توانید انتظار داشته باشید که عکاسی از محصولات به بهترین نحو صورت پذیرد.

معمولا کسی که می خواهد یک خرید آنلاین را انجام دهد اگر بین دو محصول کاملا مشابه از نظر کیفیت و قیمت بخواهد یکی را انتخاب کند ، آن محصولی که عکس بهتری دارد را انتخاب می کند.

عکاسی از محصول یک حوزه تخصصی است. عکاسان باید قادر به برجسته کردن محصول باشند در حالی که به نظر می‌رسد که این محصول تا حدی از کیفیت بالایی برخوردار نباشد. کار عکاس برای عکاسی از محصول دقیقا همین است که عکس را در بهترین حالت ثبت کند و باعث شود که محصول بسیار پر زرق و برق به نظر برسد.

نحوه عکاسی از محصولات را یاد بگیرید

خود شما نیز می توانید عکاسی از محصول را یاد بگیرید . اگر برایتان مهم است که محصولات شما با سایر برند ها تفاوت چشمگیری داشته باشد می توانید با یادگیری عکاسی از محصول در زاویه بندی و عکاسی به عکاس کمک کنید . یک عکاس محصول فقط در مورد یک دیافراگم، تنظیمات نورپردازی، و زاویه مناسب کار نخواهد کرد در واقع او باید از هوش بالایی برخوردار باشد تا بتواند با ایده های خلاقانه بهترین عکس ها را ثبت نماید. چه عکاسی از لباس، عکاسی جواهر و یا چیزهای دیگر باشد، به آن توجه خواهد کرد که به نحوی که شایسته آن است.

 

همواره قبل از شروع جلسات عکاسی با عکاس صحبت کنید و ایده های خود را به او بگویید در هنگام ترکیب بندی و زاویه بندی با او مشورت کنید تا بتوانید بهترین زاویه را برای عکاسی پیدا کنید. سعی کنید همه موارد را به خوبی پیش ببرید و در هنگام عکاسی همه جوانب را در نظر بگیرید.

شما باید سعی کنید که در هنگام عکاسی یک خط داستانی خوب را تعریف کنید. بهترین حالات عکاسی در مواقعی ثبت می شوند که عکاس از خط داستان برند مطلع است و می داند که آن ها در کجا قصد دارند رقابت کنند. همه موارد را عکاس باید در جریان باشد تعامل بیشتر شما با عکاس باعث می شود که عکاسی از محصولات در بهترین حالت صورت پذیرد و یک عکس متفاوت را از محصول ثبت نمایید.

با کارشناسان ما تماس بگیرید 09125959757