خانه    آموزش عکاسیبلاگ هاعکاسی      عکاسی از حیات وحش

عکاسی از حیات وحش

عکاسی از حیات وحش
دسته بندی : آموزش عکاسی بلاگ ها عکاسی
برچسب ها :

دیدن تصاویر باور نکردنی از حیات وحش که در مکان‌های عجیب و غریب گرفته شده‌اند،عکاسی از حیات وحش می‌تواند یک تجربه جذاب برای بسیاری از ما باشد. فردی که خود را قادر می‌سازد به برخی از این مقاصد دور سفر کند و در یک سفر اکتشافی حیات وحش شرکت کند، رویای بسیاری از عکاسان است. برای بسیاری از مردم عکاسی طبیعت عجیب و غریب یک گزینه نیست، اما این بدان معنا نیست که ما نمی‌توانیم از طبیعت در مناطق محلی خود لذت ببریم.

برای اشتراک گذاری این مطلب روی آیکن ها کلیک کنید :

پرستوها اغلب چالشی برای عکاسی هستند چون آن‌ها می‌توانند کاملا چموش باشند و به ندرت در یک مکان برای بیش از چند ثانیه می‌مانند. تلاش برای ثبت یک پرواز، چالشی بسیار متفاوت می تواند باشد.
پرندگان بزرگ واقعا باشکوه هستند، چه در روی زمین و چه در حال پرواز. آن‌ها سوژه‌های عکاسی عالی، به ویژه برای مبتدیان هستند، چرا که می‌توانند برای مدت زمان طولانی به طور پیوسته ژست بگیرند و به عکاسان اجازه دهند که با ترکیب‌بندی تجربه کنند.

برخی از گونه‌ها مانند قو می‌توانند در کنار انسان بودن عادت کنند و به ما این امکان را می‌دهند که در هنگام ثبت تصاویر به آن ها نزدیک شویم و عکس های بهتری را ثبت نماییم.
عکاسی طبیعت اغلب یک موضوع از بودن در مکان مناسب در زمان درست و واکنش سریع به یک موقعیت خاص است. توانایی ثبت یک لحظه خاص، چیزی است که این نوع عکاسی را به یک تجربه پاداش می‌دهد.

پرندگان کوچک می‌توانند موضوعات عکاسی جالبی داشته باشند.” سریع بودن ” از نظر کادربندی یک تصویر و کسب فوکوس در هنگام عکاسی از این پرندگان سریع، مفید است.

گاهی عکاسان دیگر در همان منطقه‌ای خواهند بود که ما هستیم و بسیاری از آن‌ها اطلاعات برخی از حیواناتی را که شناسایی کرده‌اند را به اشتراک خواهند گذاشت.
برخی از مردم از عکاسی طبیعت دوری می‌کنند، چون فکر نمی‌کنند که لوازم آن‌ها برای این کار آماده باشد. آن‌ها مقالاتی را در مورد برخی از مردم که بر روی دوربین و به خصوص لنزها خرج می‌کنند، مطالعه کرده‌اند و سپس احساس می‌کنند که لوازم دوربین آن‌ها غیر استاندارد است. حقیقت این است که حتی مقدار کمی از لوازم عکاسی وقتی که به خوبی استفاده می‌شود، می‌تواند برخی از تصاویر جالب طبیعت را ثبت کند. کلید کار این است که مرتبا به نقاط محلی بروند تا در مورد آن چه حیوانات در منطقه هستند، و نیز الگوهای رفتاری آن‌ها یاد بگیرند. صحبت کردن و یادگیری از دیگر عکاسان که این موقعیت‌ها را تکرار می‌کنند، می‌تواند برایتان مفید واقع شود.

با کارشناسان ما تماس بگیرید 09125959757