خانه    عکاسیبلاگ ها      تجهیزات عکاسی صنعتی و تبلیغاتی

تجهیزات عکاسی صنعتی و تبلیغاتی

تجهیزات عکاسی صنعتی و تبلیغاتی

عکاسی، علاوه بر اینکه به ‌عنوان یک هنر شناخته می‌شود، در بخش‌های دیگری از زندگی انسان نیز اهمیت پیدا کرده است. نقش تصویربرداری در بخش‌های سیاست، خبررسانی، تجارت، آموزش، اقتصاد و … بسیار پررنگ است.
امروزه یکی از کاربرد‌های اساسی حرفه عکاسی، فعالیت در زمینه تبلیغات و صنعت است. عکاسی تبلیغاتی ( Advertising Photography ) ، قسمت مهمی از تبلیغات دنیای امروز را شامل می‌شود که هدف آن تهیه محتوای تصویری جذاب با درنظر گرفتن عواطف و احساسات مشتریان، برای جذب مخاطب و افزایش فروش است.

برای اشتراک گذاری این مطلب روی آیکن ها کلیک کنید :

هر تبلیغی بدون تصویر مناسب، به ‌نوعی ناقص به‌شمار می‌آید و درنظر داشته باشید که به‌دست آوردن مهارت لازم در این زمینه باداشتن تجهیزات لازم تکمیل می‌‌شود. بی‌شک مهم‌ترین وسیله در میان تجهیزات عکاسی تبلیغاتی ، دوربین است. در این مطلب با توجه به اهمیت عکاسی صنعتی و تبلیغاتی در دنیای امروز، توضیحاتی را درباره‌ی مهارت و تجهیزات لازم در زمینه عکاسی صنعتی و تبلیغاتی برای شما شرح داده‌ایم.

دوربین مناسب عکاسی صنعتی :

برای اینکه یک عکاس حرفه‌ای باشید، قطعاً به یک دوربین نیاز دارید و دوربینی که انتخاب می‌کنید، به نوع عکسی که خواهید گرفت و همچنین بودجه شما بستگی دارد. به عنوان یک قانون اجمالی، هرچقدر پول بیشتری برای دوربینتان خرج کنید، کیفیت بیشتری دریافت خواهید کرد.

لنزها برای عکاسی صنعتی:

لنزهای با کیفیت برای یک عکاس حرفه‌ای ضروری‌اند و جز تفکیک ناپذیر تجهیزات عکاسی صنعتی است و همانند دوربین‌ها، قیمت، نقش مهمی در تعیین کیفیت لنز ایفا میکند. اگر هدف شما تبدیل شدن به یک عکاس صنعتی ، باید مبلغ زیادی را برای خرید یک لنز «تله » و یک پایه دوربین هزینه کنید که غالباً مبلغی بیشتر از قیمت خود دوربین خواهد بود.

نورپردازی مورد نیاز برای عکاسی صنعتی و تبلیغاتی

عکاسان صنعتی و تبلیغاتی معمولا بیشتر از عکاسان پرتره و آتلیه نیاز به نورهای فلاش دارند و حداقل باید ۳ شاخه فلاش داشته باشند تا بتوانند پروژه های خود را به نحو احسن انجام دهند. گاهی در بعضی از پروژه های عکاسی صنعتی نیاز به تعداد بیشتری فلاش است که معمولا هم باید ژول های بالا مثل ۶۰۰ ژول یا حتی بیشتر داشته باشد.

محیط مناسب عکاسی صنعتی و تبلیغاتی :

یکی از عوامل موثر در عکاسی صنعتی محیط مناسب در انجام عکاسی است. اگر شما از یک محیط با میزان نوردهی مناسب استفاده کنید کار برای عکاسی نیز راحتر انجام می گیرد. شما می توانید از تجربه و مهارت ما در زمینه عکاسی صنعتی و تبلیغاتی در جهت معرفی برند و محصولات و خدمات خود استفاده کنید.

با کارشناسان ما تماس بگیرید 09125959757