خانه    آموزش عکاسیبلاگ هاعکاسی      آینده دوربین های دیجیتال

آینده دوربین های دیجیتال

آینده دوربین های دیجیتال
دسته بندی : آموزش عکاسی بلاگ ها عکاسی

امروزه دوربین‌های دیجیتال چهره هنر عکاسی را آنطور که می‌دانیم تغییر داده‌اند. به دلیل حضور دوربین‌های دیجیتال متعدد، هزینه عکاسی به شدت کاهش‌یافته است. همین عامل باعث شده ‌است میلیون ها عکاس آماتور شانس کسب تجربه کافی برای تبدیل شدن به عکاس حرفه ای را داشته باشند. زمانی که این کار را با ابزارهای نرم‌افزاری که در حال حاضر برای ویرایش تصاویر در دسترس هستند، ترکیب می‌کنید، متوجه می‌شوید که در این مدت ‌زمان کوتاه چقدر تغییر کرده ‌است.

برای اشتراک گذاری این مطلب روی آیکن ها کلیک کنید :

با تمام این تغییراتی که در صنعت و تکنولوژی اتفاق افتاده است، بسیاری از ما از خود می‌پرسیم که برای دوربین دیجیتال چطور است. آیا یک انقلاب قدرتمند دیگری هم در مسیر این صنعت وجود دارد.
با این حال، چند مفهوم جدید وجود دارد که در حال حاضر نشان داده می‌شوند که باید مسیر خود را برای مصرف کنندگان در چند سال آینده باز کنند.

لنزهای بی‌سیم جداشدنی

اغلب ما فرض می‌کنیم که برای عکاسی حتما لنز به دوربین باید متصل باشد و اگر این اتصال انجام نگیرد تصویری ثبت نمی شود. در آینده چنین نیست. دوربین‌های آینده این قوانین پایه را نقض می‌کنند.
به زودی شما قادر خواهید بود منظره یاب را از لنز برای گرفتن عکس خود جدا کنید. لنز تصویر را می‌گیرد و سپس آن را به بدنه اصلی دوربین می‌فرستد. بدون سیم هر چیزی را که در زمان واقعی می‌بیند انتقال می‌دهد، بنابراین می‌توانید آن را همانطور که مناسب می‌بینید ترکیب‌بندی کنید.

در عکاسی های پرتره قادر خواهید بود تا منظره یاب را در دست خود نگه دارید و در بهترین زمان و حالت ممکن عکس بگیرید.
وجود هوش مصنوعی در بسیاری از گوشی های همراه در زمینه عکاسی انقلاب عظیمی را بر پا کرده است. در آینده نزدیک هوش مصنوعی به دوربین های دیجیتال نیز ورود خواهد کرد. با وجود این تکنولوژی ها شما دیگر کار سختی نخواهید داشت فقط سوژه یا منظره مود نظر را پیدا کنید و بقیه امور را به دوربین خود بسپارید. تنظیمات فوق پیشرفته توسط هوش مصنوعی این امکان را به شما خواهد داد تا کمتر خود را درگیر مسائل سخت عکاسی نمایید.

با کارشناسان ما تماس بگیرید 09125959757