خانه    آموزش عکاسیبلاگ ها      چگونه مناطر زیبا را برای عکاسی پیدا کنیم

چگونه مناطر زیبا را برای عکاسی پیدا کنیم

چگونه مناطر زیبا را برای عکاسی پیدا کنیم
دسته بندی : آموزش عکاسی بلاگ ها

اساسا، عکاسی منظره در مورد منظره‌ای است که شما عکاسی می‌کنید. اگرچه سوژه شما تنها بخش مهم از سبک عکس نیست اما نور و ترکیب‌بندی هم حیاتی هستند ، این سنگ بنای یک تصویر موفق است. حتی بهترین عکاسان در دنیا نیاز به ثبت موضوعات جالب دارند، که در غیر اینصورت کار آن‌ها هیچ جاذبه‌ای ندارد.
اگر چه بسیاری از عکاسان از مناظر منحصر به فرد برای پیدا کردن مکان عکاسی برای خود استفاده می‌کنند، اما در صورتی که شما آن‌ها را به طور خاص جالب دیدید، هیچ مشکلی برای دیدن برخی از این صحنه‌های محبوب وجود ندارد سعی کنید به فراتر از ده صحنه معروف نگاه کنید و مناظر زیبای دیگری را نیز پیدا کنید.

برای اشتراک گذاری این مطلب روی آیکن ها کلیک کنید :

چشم انداز

یکی از بزرگ‌ترین اسرار عکاسی منظره ، چشم‌انداز است.
ممکن است شما به دنبال عکس‌هایی از یک مکان به صورت آنلاین باشید. سپس در هنگام غروب از آن مکان بازدید می کنید. شما باید یک ساعت زودتر به آنجا بروید تا برای ثبت نوردهی مناسب مشکلی نداشته باشید و بهتری عکش را ثبت نمایید.
آیا در این روش مشکلی وجود دارد؟ اگر چه به نظر می‌رسد که کار درستی است و اغلب کار می‌کند، اما راه بهتری برای انجام این کار وجود دارد: زمان بیشتری برای گشت زنی سپری کنید.

اگر در یک مکان تنها یک ساعت جلوتر از زمان خود را نشان دهید، تقریبا غیر ممکن است که فراتر از سطح چشم‌انداز را پیدا کنید. این به طور خاص برای مکان‌های مشهور صادق است. عکس شما هم مثل بقیه ثبت می شود، چون شما وقت زیادی برای ثبت یک چیز منحصر به فرد را ندارید.
کلید اصلی این است که تا جایی که ممکن است وقت بگذراید. هیچ راهی وجود ندارد. اگر شما چندین بار در یک مکان قرار بگیرید و بهترین عکس ممکن را در ذهن خود داشته باشید و شرایط آب و هوایی کمک کند که باعث ‌شود این اتفاق بیفتد شما در مسیر درست قرار دارید.

در مورد مکان‌هایی مانند یخچال های طبیعی و یا نمای غارها ممکن است ممکن است مشرف به نظر برسند و دسترسی به آن آسان باشد. با این حال ، این مشرف بودن می‌تواند مکان‌های بسیار محدودی برای عکاسی منظره داشته باشد.
پیدا کردن مناظر زیبا چیزی است که در طول زمان بهتر و بهتر می‌شوید. با تمرین، شما قادر خواهید بود تا سوژه‌های زیبا را شناسایی کنید و دقیقا بدانید چه زمانی باید آن‌ها را ثبت کنید، حتی پس از دیدن تنها چند عکس از یک صحنه به صورت آنلاین.

در حقیقت، تحقیقات آنلاین یکی از اولین گام‌ها برای گرفتن عکس‌های عالی است. اگر چه شما قطعا باید به دنبال چشم اندازهای مردمی بگردید که همه آن را ثبت می‌کنند، شما همچنین باید سعی کنید صحنه‌هایی را پیدا کنید که مبهم‌تر هستند. محبوبیت و زیبایی همیشه دست به دست نمی‌شوند و اگر به مسیر نگاه کنید، قادر خواهید بود برای برخی از مکان‌های عالی برنامه‌ریزی کنید.

هر چه بیشتر از یک مکان بازدید کنید، عکس‌های شما بهتر خواهد بود. شما به ترکیب‌بندی‌های جدید و سوژه‌های جالب توجه خواهید کرد، و دقیقا خواهید دانست که چه موقع شرایط تغییر می‌کند.

با کارشناسان ما تماس بگیرید 09125959757