خانه    عکاسیبلاگ ها      هنر عکاسی تبلیغاتی

هنر عکاسی تبلیغاتی

هنر عکاسی تبلیغاتی
دسته بندی : عکاسی بلاگ ها

عکاسی مهم‌ترین عامل در اغلب کمپین های تبلیغاتی است. این در حالی است که ممکن است شما ساعت‌ها صرف تولید یک تیتر و متن که مزایای محصول را توضیح می‌دهد، سپری کنید، اما این تصویر است که ابتدا بیننده را جذب می‌کند. همچنین آخرین چیزی است که بیننده بعد از ورق زدن صفحه به یاد می‌آورد.

تصاویر تبلیغاتی می‌توانند بر روی بیلبوردهای تبلیغاتی و در مجلات، پوستر و آگهی‌ها استفاده شوند. آن‌ها ممکن است ترسیم صریح یک محصول یا خدمات باشند – یا آن‌ها می‌توانند گرافیک پیچیده را ترکیب کرده و از آخرین تکنیک‌های پس پردازش استفاده کنند تا نشان دهند که شرکت در لبه پیشرو قرار دارد.

برای اشتراک گذاری این مطلب روی آیکن ها کلیک کنید :

در جلساتی که بین شرکت ها و عکاسان برگزار می شود مشخص می گردد که شرکت چه نوع تصویری می‌خواهند داشته باشد، و پیام‌هایی که آن‌ها می‌خواهند آن را عکاسان منتقل کنند.
در واقع این استراتژی بازاریابی شرکت است که تعیین می کند تصاویر باید به چه نحوی اجرا شوند.

بعد از تعیین استراتژی اصلی باید منابع مشخص شوند . اینجا عکاس می گوید که به چه چیزهایی در عکاسی نیاز دارد حتی ممکن است از مدل نیز استفاده شود. ممکن است عکاسی در محل محصولات اجرا شود و یا اینکه باید محصول به استدیو برده شود و کار عکاسی تبلیغاتی در آنجا صورت پذیرد. که در اینصورت باید از نور مصنوعی و یا فلاش برای عکاسی استفاده شود.
عکاس باید عناصر مختلفی از عکاسی را در محل قرار دهد، از مرتب کردن صحنه برای آوردن افراد و همچنین تمام تجهیزات. در خود عکاسی، باید به دنبال بهترین ترکیبات موجود در دستورالعمل‌های ارایه‌شده، مسیر را برای عکاسی تبلیغاتی عالی هموار سازد. اگر با استفاده مدل عکس آن چیزی نباشد که مورد پسند قرار بگیرد بعد از عکاسی باید ویاریش های لازم صورت پذیرد.

استفاده از عکاسان حرفه ای در پروژه های عکاسی تبلیغاتی باعث رشد برند شما می شود که این رشد برند به فروش بیشتر محصولات می انجامد. تصاویر ضعیف می‌توانند باعث شوند که یک محصول در یک پس‌زمینه عکس‌های مشابه و تبلیغات یک‌سان ناپدید شود، در حالی که یک عکس برجسته توجه را به خود جلب خواهد کرد و در ذهن بیننده باقی خواهد ماند. این می‌تواند به معنای تفاوت بین موفقیت و شکست باشد.

با کارشناسان ما تماس بگیرید 09125959757