خانه    آموزش عکاسیبلاگ ها      نکاتی در مورد عکاسی در نوردهی طولانی مدت

نکاتی در مورد عکاسی در نوردهی طولانی مدت

نکاتی در مورد عکاسی در نوردهی طولانی مدت
دسته بندی : آموزش عکاسی بلاگ ها

در عکاسی با نوردهی طولانی می‌توانید عکس‌های خیره‌کننده تولید کنید. عکس‌هایی که می‌توانند جزئیات غیر منتظره‌ای را به همراه داشته باشند و افکت‌های جالبی ایجاد کنند. یک نوردهی طولانی که طول می‌کشد می‌تواند تصاویری با حالات زودگذر و تصاویر جالبی ایجاد کند. هیچ یک از این کارها در واقع سخت نیست، اما کمی فکر و آماده‌سازی ذهنی را طلب می‌کند.

برای اشتراک گذاری این مطلب روی آیکن ها کلیک کنید :

داشتن آرامش

لرزش بدترین دشمن برای عکاسی در نوردهی طولانی است. کوچک‌ترین ارتعاشات تصویر را محو خواهد کرد. گاهی اوقات شما می‌توانید از یک میز یا یک موضع بداهه استفاده کنید، اما بهترین راه برای ثابت نگه داشتن دوربین برای نوردهی طولانی یک سه‌پایه است.

یک ریموت شاتر از راه دور نیز مفید است، اگر چه به اندازه سه‌پایه مهم نیست. شما می‌توانید از تاخیر شاتر دوربین استفاده کنید تا هر لرزش ایجاد شده با فشردن دکمه شاتر را برطرف نمایید. با این وجود، در نهایت، شما یک راه دور را می‌خواهید.

تحقیق و بررسی

شما می‌توانید نقطه‌ای را ببینید که امیدوار کننده و آماده باشد، اما بهتر است قبل از موعد آماده شوید. زمانی که می‌دانید می‌خواهید از کجا عکس بگیرید، کمی زمان صرف کنید تا در اطراف منطقه قدم بزنید و ببینید چطور به نظر می‌رسد. بهترین مکان برای ایجاد تصویری که می‌خواهید عکس بگیرید را پیدا کنید. اگر قصد دارید در طول روز عکاسی کنید، آب و هوا را برای زمانی که می‌خواهید عکس بگیرید چک کنید. شما روزی را خواهید خواست که تا حدی ابری از باد باشد تا حرکت را تامین کند. اگر باد وجود ندارد و ابرها حرکت نمی‌کنند، عکس ممکن است به هیچ وجه متفاوت از یک عکس عادی نباشد.

ترکیب‌بندی عکس خود

به همان اندازه که اثرات زیرکانه ای که می‌توانید با نوردهی طولانی ایجاد کنید، هیجان‌انگیز است، اما هنوز مهم است که به چیزهایی که برای ثبات آن‌ها قابل‌توجه است توجه کنید. دیوارها، ساختمان، گیاهان، هر چیزی که در عکس وجود دارد که در طول نوردهی حرکت نمی‌کند، برای تاثیر کلی عکس به عنوان حرکت مهم است. ترکیب‌بندی کنید، و سپس راه‌هایی برای بهبود آن برای نوردهی طولانی پیدا کنید.

با نور آشنا شوید

حتی در شب معمولا نوعی نور در کنار ستارگان وجود دارد. نور ماه نیز تاثیرات خود را دارد. همچنین ممکن است نور شهر نیز تاثیرگذار باشد. چند عکس کوتاه آزمایشی به شما کمک خواهد کرد تا درک کنید که چطور نور محیط بر عکس شما تاثیر می‌گذارد.
عکاسی با نوردهی طولانی یک راه عالی برای گرفتن یک نگاه تازه به جهانی است که هر روز از آن عکس می‌گیرید. این یک حس حرکت و رمز در عکس‌هایی که ممکن نیست در یک عکس عادی وجود داشته باشد، ایجاد می‌کند. این کار به لنزهای جدید یا دوربین‌های مخصوص نیاز ندارد، بنابراین تجهیزات خود را بردارید و نگاهی طولانی به دنیای اطراف خود بیندازید.

با کارشناسان ما تماس بگیرید 09125959757