خانه    لوگوبلاگ ها      نام شرکت در طراحی لوگو

نام شرکت در طراحی لوگو

نام شرکت در طراحی لوگو
دسته بندی : لوگو بلاگ ها

در ابتدا باید یک سوال از شما که کار طراحی لوگو را انجام می دهید یا قصد طراحی لوگو برای شرکت خود را دارید بکنیم؟ نام شرکت در طراحی لوگو به نظرتان چقدر مهم است؟

اگر نام شرکتتان چند سیلابی است نام شرکت در طراحی لوگو برای شما چگونه باید باشد. برای انتخاب یک نام برای برند سازمانی خود یا عنوان محصول خود صبور باشید و با دقت بررسی لازم را انجام دهید. حتی می توانید اقدام به برگزاری مسابقه کرده و از دیگران کمک بگیرید.

برای اشتراک گذاری این مطلب روی آیکن ها کلیک کنید :

بیایید چند نکته را بررسی کنیم : وقتی برای تاسیس شرکت به اداره ثبت مراجعه می کنید در گام اول یک نام در ذهن شما می آید و با توجه به اینکه شرکت ها باید سه یا چهار سیلابی باشند برنامه ریزی شما بهم می خورد و برای طراحی لوگو به مشکل بر می خورید.

نام شرکت در طراحی لوگو یکی از اولویت هایی است که برای شناخته شدن کسب و کار بسیار مهم است.

اگر نام شرکت شما از بین چند سیلاب درست انتخاب نشده باشد و مخاطب نتواند به راحتی اسم و برند شما را بشناسد فکر می کنید مسیر برند سازی شماهموار است؟

راهکار اول برای استفاده از نام شرکت در طراحی لوگو

اسم اصلی یا دو اسم اصلی را از بین چهار یا سه سیلاب انتخاب کنید. این کار باعث می شود لوگوی شما زیباتر به نظر برسد. البته این موضوع صرفا یک پیشنهاد است و اگر تمایل دارید نام کامل را استفاده کنید از یک نشان به جای تایپو گرافی استفاده کنید.

راهکار دوم برای استفاده از نام شرکت در طراحی لوگو

ما فرض می گیریم که نام شرکت را از قبل انتخاب کرده اید حال باید بدانید که دوست دارید فقط روی نام شرکت تمرکز کنید یا از یک نشان در کنار آن استفاده کنید. استفاده از نشان در کنار طراحی لوگو به صورت تایپو گرافی بهتر است بسیار ساده و شلوغ نباشد .

راهکار دوم برای استفاده از نام شرکت در طراحی لوگو

بهتر است از یک المان مرتبت با کسب و کار خود در کنار نام شرکت استفاده کنید. این موضوع با توجه به راحتی و سختی نام شرکت متفاوت است. بیایید به یک مثال توجه کنیم:

برخی نام ها در خیلی از شرکت های ایرانی به وفور استفاده شده است. مثلا پارسیان یا البرز نام هایی است که حتی اگر در تایپو گرافی بسیار موفق عمل کنید در برند سازی یک چالش پیش روی شماست. پس بهتر است از یک نشان قدرتمند در کنار آن استفاده کنید. یا برعکس مثلا یک نام مثل آلدور در واقع اگر یک تایپو گرافی ساده ضمیمه این طراحی شود برای برند سازی همه چیز مهیا است.

راهکار سوم برای استفاده از نام شرکت در طراحی لوگو

موضوع بعدی که می توان در استفاده از نام شرکت در طراحی لوگو عنوان کرد چیدمان درست آن است یک نشان بهتر است در مرکز نام شرکت قرار بگیرد اینگونه خوانایی لوگو شرکت بسیار راحت تر است البته چیدمات در چپ و راست نشان هم خوب است با در نظر گرفتن طرح نشان و ساختار تایپو گرافی نشان شرکت.

راهکار چهارم برای استفاده از نام شرکت در طراحی لوگو

برای استفاده از نام شرکت در طراحی لوگو به گوگل مراجعه کنید این کار شاید بعید به نظر برسد اما بهتر است نام های مشابه برند خود را انتخاب کنید و آن را سرچ کنید به شکل حروف در نام برند خود دقت کنید. سپس از ایده های مشابه الهام بگیرید و با طراح لوگو خود مشورت کنید . به خاطر داشته باشید در طراحی لوگو به هیچ عنوان کپی نکنید این کار بسیار مخرب است و می تواند ضمن به وجود آمدن مشکلات قضایی آینده برند سازی شما را با مشکل مواجه کند.

با کارشناسان ما تماس بگیرید 09125959757