خانه    عکاسیبلاگ ها      عکاسی مواد غذایی

عکاسی مواد غذایی

عکاسی مواد غذایی در کرج
دسته بندی : عکاسی بلاگ ها

اگر به یک کتابفروشی مراجعه کنید و در بخش کتاب های آشپزی کتابی را انتخاب کنید ، با عکس های پرزرق و برقی مواجه خواهید شد. دسته‌های رنگارنگ سبزیجات با سس‌های غلیظ روی یک بشقاب سفید تمیز. گاهی اوقات عکاسی تقریبا کانون اصلی کتاب با دستور العمل‌های بالا گرفتن یک نقش ثانویه است. متاسفانه عکاسی مواد غذایی در کرج بصورت حرفه ای صورت نمی پذیرد. ما به شما خواهیم گفت که چطور از مواد غذایی عکاسی کنید.

برای اشتراک گذاری این مطلب روی آیکن ها کلیک کنید :

نکات مهم عکاسی مواد غذایی :

۱. نورپردازی

با غذایی که در حال عکاسی از آن هستید، به عنوان یک سوژه دیگر زندگی عکاسی کنید و مطمئن شوید که نورپردازی آن به خوبی اعمال می شود. یکی از بهترین مکان‌ها برای عکاسی از غذا یک پنجره است که نور طبیعی زیادی در آن وجود دارد . شاید با نور فلاش از سقف یا دیوار حمایت شود تا نور متعادل تری ایجاد شود که سایه‌ها را خاموش می‌کند. این نور باعث می‌شود که غذا خیلی طبیعی‌تر به نظر برسد.

۲. محل غذا

توجه داشته باشید که بسقاب یا ظروفی که غذا در آن قرار دارد همخوانی مناسبی با محل عکسبرداری داشته باشد.

۳. سریع باشید

غذا به مدت طولانی شکل و ظاهر خود را حفظ نمی کند. شما باید خیلی سریع شروع به عکسبرداری کنید. این به این معنی است که آماده باشید و بدانید که قبل از رسیدن غذا چه چیزی می‌خواهید به دست آورید. در عکاسی مواد غذایی سریع بودن عامل بسیار مهمی است.

۴. سبک آن

روشی که غذا در بشقاب چیده می‌شود به اندازه روشی که شما از آن عکس می‌گیرید مهم است. به تعادل غذا در یک عکس ( رنگ، شکل و غیره ) توجه کنید. یکی از بهترین روش‌ها برای یادگیری این است که برخی کتاب‌های آشپزی بگیرید تا ببینید چگونه مزایا این کار را انجام می‌دهند.

رسام ، عکاسی مواد غذایی در کرج

متاسفانه در کرج به عکاسی مواد غذایی بصورت حرفه ای پرداخته نمی شود. رسام می تواند به شما کمک کند تا فروش مواد غذایی خود را از طریق تبلیغات هدفمند بیشتر کنید. برای آگاهی بیشتر در زمینه عکاسی مواد غذایی در کرج می توانید از ما مشاوره بگیرید.

با کارشناسان ما تماس بگیرید 09125959757