خانه    عکاسیبلاگ ها      عکاسی از شکلات

عکاسی از شکلات

عکاسی از شکلات

شکلات از زمان باستان تا کنون جز خوراکی های مورد علاقه انسان بوده است. درخت کاکائو در کشورهای آفریقایی بیشتر از سایر مناطق یافت می شود.
از دانه های کاکائو، پودر کاکائو تولید و از پودر کاکائو شکلات تهیه می شود. این خوارکی خوشمزه باعث شده که طرفداران زیادی را در سراسر دنیا جذب کند.
این حجم از طرفداران شکلات باعث شده که رقابت در این صنعت بسیار زیاد شود. شرکت های مختلف تولید کننده شکلات با ترفند های مختلف نظیر :
طعم دار کردن شکلات ،رنگ دادن به شکلات ها(رنگ های مجاز خوراکی)، مغز دار کردن آنها به وسیله مغز بادام، پسته، فندوق و … و بسته بندی های جذاب سعد در جذب مشتری و افزایش سهم بازار خود دارند.

برای اشتراک گذاری این مطلب روی آیکن ها کلیک کنید :

امروزه حجم بالایی از شکلات توسط شرکت های مختلف در اختیارمان است، اما چه چیزی باعث می شود که ما یک برند شکلات را انتخاب کنیم؟ درک درست از نیاز مشتری و عواملی که باعث جذابیت برند ما و انتخاب از سوی آنها می شود، همه عواملی هستند که سهم بازار را افزایش می دهند.
در ابتدای کار مواد اولیه خوب، طعم به یاد ماندنی و بسته بندی از سوی تولید کننده لازمه کار است که باید رعایت شود، کلید موفقیت ما در مرحله بعد ارائه بهترین کمپین تبلیغاتی با استفاده از تمامی ابزار های تبلیغاتی می باشد. چیزی که باعث می شود یک برند شکلات انتخاب شود، در معرض دید بودن آن است.

کمپین تبلیغاتی برای شکلات :

– تیزر تبلیغاتی شکلات
– عکاسی تبلیغاتی از شکلات
– عکاسی صنعتی از شکلات
– تبلیغات محیطی برای شکلات
– کاتالوگ شکلات
– استند های تبلیغاتی خلاقانه برای شکلات و…

انتخاب بسته بندی امر مهمی در تولید شکلات می باشد،
زیرا شکلات نه تنها جنبه مصرفی روزانه برای هر فرد را دارد بلکه امروزه به عنوان هدیه نیز استفاده می شود.
بعد از انتخاب بسته بندی مهم ترین بخش از کمپین ما، عکاسی از شکلات می باشد.
عکاسی از شکلات، چیزی که باعث می شود هر فرد با هر سلیقه ای به سمت برند ما کشیده شود.
یک عکس حرفه ای از شکلات می تواند هزاران نفر را جذب محصول ما کند و سهم بازار ما را افزایش دهد.
امروزه لازمه هر بازاریابی در فروش شکلات عکاسی تبلیغاتی می باشد.
عکاسی از شکلات بسیار متفاوت تر از عکاسی از مواد غذایی است،
زیرا کوچکترین نقصی در عکاسی از شکلات بر روی کیفیت اصلی تاثیر منفی می گذارد.

عکاسی از شکلات شامل :

– عکاسی صنعتی از شکلات
– عکاسی تبلیغاتی از شکلات
ما در مجموعه رسام تصویر تجربه های زیادی در عکاسی شکلات و عکاسی مواد غذایی داشته ایم که قصد داریم آن ها را با شما به اشتراک بگذاریم.
چند ترفند که می تواند عکس شکلات را برای مخاطب جذب کننده کند.

– درخشندگی

معمولا در عکاسی از مواد غذایی نور طبیعی باعث جذابیت عکس ما می شود، اما در عکاسی شکلات اینگونه نیست. در عکاسی شکلات یک حاله نور و درخشندگی بر روی شکلات باعث جذابیت آن می شود. سعی کنید به وسیله نور یک درخشندگی در عکس شکلات ایجاد کنید.

مراقبت

مراقب باشیم که در عکاسی شکلات محیط گرم نباشد تا باعث ذوب شدن شکلات شود. همچنین ارتباط دست با شکلات می تواند باعث آب شدن شکلات شود، پس بهتر است در عکاسی از شکلات از دستکش بهداشتی استفاده شود.

ما در تیم رسام تصویر تلاش میکنیم که برند و محصول شما آنگونه که شایسته است نشان داده شود، به گالری نمونه کار های ما از عکاسی شکلات و عکاسی مواد غذایی سر بزنید و در صورت نیاز با مشاوران ما در ارتباط باشید.

با کارشناسان ما تماس بگیرید 09125959757