خانه    کاتالوگبلاگ ها      طراحی کاتالوگ صنعتی

طراحی کاتالوگ صنعتی

طراحی کاتالوگ صنعتی

وقتی یک شرکت یا یک مشتری برای اولین بار بخواهد برای خرید به شما سفارش دهد باید از روی کاتالوگ و یا بروشور شما این کار را انجام دهد پس یعنی اولین دید آن ها تماشای کاتالوگ شماست که در عرض چند ثانیه نگاه مثبت یا منفی به مجموعه شما پیدا می کند، طراحی کاتالوگ صنعتی بصورت کاملا تخصصی فقط مختص یک گروه خاص از مشتریان شما انجام می شود .

برای اشتراک گذاری این مطلب روی آیکن ها کلیک کنید :

طبیعتا طرف مقابل شما یعنی مشتریان شما کسانی هستند که بازار هدف خاص خود را دارند. طراحی چشم نواز ، طرح بندی های هوشمندانه  و خلاقانه، تصاویر جذاب و اطلاعات منظم و سازمان یافته و بصورت یکپارچه، استفاده صحیح از تصاویر و نوشته ها از اصول یک طراحی کاتالوگ صنعتی خوب است.

اما این موضوع را باید در نظر گرفت که هر صنعتی نیاز به طراحی خاص خود را دارد و نباید تشابهی بین آن ها باشد. طراحی کاتالوگ صنعتی یک تولید کننده ابزارآلات مهندسی پالایشگاهی ، نگاه بسیار متفاوت از یک طرح سفارشی وان و جکوزی است.

باید طراحی صنعتی کاتالوگ به نحوی انجام پذیرد که همه مولفه ها را در بر گیرد . از اهمیت معرفی برند و محصول گرفته تا معرفی بهتر آن صنعت که محصول نهایی را تولید می کند.

هدف از طراحی کاتالوگ صنعتی

این امر بدیهی است که هدف از طراحی و چاپ کاتالوگ افزایش فروش است ، متقاعد کردن مشتری بوسیله طراحی کاتالوگ صنعتی جذاب و گیرا در عین سادگی یک هنر محسوب می شود . کاتالوگ در واقع ابزاری است برای ارائه به مخاطبان به طور مستقیم و ملاقات چهره به چهره که با یک کاتالوگ چاپی آغاز می شود .

یک شرکت طراحی کاتالوگ صنعتی می تواند بصورت کاملا حرفه ای کاری انجام دهد که از طریق کاتالوگ نام برند و محصولات تولیدید آن در ذهن مخاطب به یاد ماندنی باشد و حس اعتماد را در آن ها به خوبی ایجاد نماید. اینکه شما بتوانید در برقراری ارتباط و پیام برند تجاری خود و فروش بیشتر محصولات خود با طراحی کاتالوگ صنعتی که دارای طرح خلاقانه و گرافیک بصری عالی باشد تخصص ماست.

عکاسی محصولات

در طراحی کاتالوگ ها عکاسی از مهمترین اجزای آن ها به شمار می رود. حال اگرشما بخواهید که کاتالوگ صنعتی چاپ نمایید کار عکاسی چالش برانگیز می شود. در طراحی کاتالوگ صنعتی عکاسی مهمترین بخش محسوب می شود چون شما از قبل بازار هدف خود را مشخص کرده اید و باید از طریق عکس های صنعتی خوب بتوانید در معرفی بهتر محصولات تلاش نمایید.

عکاسی صنعتی کاتالوگ باید توسط تیم حرفه ای انجام شود تا متناسب با نوع فعالیت و محصول تولیدی شرکت شما کار عکاسی انجام گیرد. چون مخاطبان شما بازار مشخص شده دارند از همین رو کار عکاسی صنعتی باید با دقت و وسواس خاصی انجام پذیرد.

مشتریان شما از دیدن عکس های با کیفیت استقبال بیشتری می کنند چون در اینصورت می توانند انتخاب بهتری داشته باشند و همین عامل باعث ایجاد حس اعتماد می شود و مشتریان شما بیشتر خواهند شد و در نتیجه فروش بیشتر را خواهید داشت.

طراحی و صفحه آرایی کاتالوگ صنعتی

همانگونه که بارها اشاره شد بازار هدف شما مشخص است یعنی اینکه شما به عنوان تولید کننده قطعات خودرو از قبل میدانید که با چه نوع مشتریانی در ارتباط هستید بنابراین طبق این اصل باید طراحی کاتالوگ صنعتی نیز مطابق همان طیف از مشتریان باشد چون به هر حال شما باید همواره نظر مثبت آن ها را جلب نمایید.

انجام طراحی کاتالوگ صنعتی یک کار کاملا تخصصی به شمار می رود و باید توسط یک تیم متخصص و مجرب انجام گیرد. چون به هر حال شما برخی مشتریان ثابت نیز دارید و برای معرفی محصولات جدید می بایست کاتالوگ جدید نیز طراحی نمایید و همین باعث می شود که شما مجددا حس اعتماد را در آن ها افزایش دهید. شما با طراحی کاتالوگ صنعتی خوب می توانید  راه گذشته خود را محکمتر بردارید و بازارهای جدید را تصاحب نمایید.

مجموعه رسام تصویر با در اختیار داشتن کادری مجرب و با دانش در کرج و تهران کار طراحی کاتالوگ را به خوبی و عالی برای شما انجام میدهد. با کارشناسان ما در این خصوص برای مشاوره رایگان در تماس باشید.

با کارشناسان ما تماس بگیرید 09125959757