خانه    عکاسیآموزش عکاسیبلاگ ها      جستجو برای ثبت تصاویر منحصر به فرد

جستجو برای ثبت تصاویر منحصر به فرد

جستجو برای ثبت تصاویر منحصر به فرد
دسته بندی : عکاسی آموزش عکاسی بلاگ ها

میلیون ها نفر هر روز عکس می‌گیرند. از مکان‌های مشهور گرفته تا افرادی که بیشتر از هر کس دیگری معروف هستند از آن ها عکس گرفته می‌شود. همه این ها منجر به سیل تصاویری می‌شوند که ما به صورت آنلاین و در رسانه‌های اجتماعی می‌بینیم. هر زمان که یک عکاس برای اولین بار از یک مکان زیبا دیدن می‌کند، هزاران نفر قبل از او از آن مکان دیدن کرده و عکاسی نموده اند. بعضی ها معتقند که دیگر چیز جدیدی برای کشف کردن وجود ندارد و همه عکس ها تکراری و یا کپی هستند. آیا دیگر نمی شود عکس های منحصر به فردی را ثبت نمود؟

برای اشتراک گذاری این مطلب روی آیکن ها کلیک کنید :

شما ممکن است به یک مکان مشهور برای عکاسی بروید و شروع به عکاسی نمایید. تعداد زیادی از عکس هایی که می گیرید نا خودآگاه شبیه عکس عکاسان مشهور می شود که البته ممکن است عکس همین عکاسان مشهور نیز خوب نباشد. دلیل این اتفاق ممکن است به خاطر این باشد که شما از قبل عکس های آن منطقه در ذهن خود ذخیره کرده اید و حالا که خودتان می خواهید عکاسی نمایید باعث می شود بر روی کار شما تاثیر گذار باشد.
بسیاری از ما تمایل به گرفتن عکس‌های منحصر به فرد داریم؛ ما می‌خواهیم کاری را انجام دهیم که قبلا انجام‌نشده است. این طور فکر کردن اشکالی ندارد.

ثبت یک نمای قدیمی در روش جدید

به جای گشتن به دنبال عکس‌هایی که کاملا جدید هستند، ممکن است ترجیح دهید روش خود را بر روی یک سوژه محبوب قرار دهید. اقدامات زیادی برای اینکه عگس شما کپی نباشد وجود دارد. یکی از آن‌ها، استفاده از تجهیزات مختلف نسبت به بقیه عکاسان است، به خصوص در انتخاب لنز. اگر همه از یک لنز واید انگل استفاده می‌کنند، شما می توانید از یک لنز تله فوتو استفاده کنید و جزییات بیشتری را از سوژه ثبت کنید.

مرزهای جدید

گذشته از مواردی که در بالا ذکر شد، هنوز چند مکان در دنیا وجود دارد که شما می‌توانید چیزهایی را که مردم قبلا ندیده بودند ثبت کنید. شاید شما یک عکاس ماکرو هستید که به دنبال یک گونه از حشراتی که به ندرت دیده می‌شود باشید. یا، شما می‌توانید یک عکاس منظره برای پیاده‌روی به مناطق داخلی کوه ها باشید. اگر یک سوژه را ثبت کنید که افراد کمی قبل از آن دیده باشند، عکس شما قطعا منحصر به فرد خواهد بود.

در این زمان در تاریخ، احساس اینکه همه چیز از قبل گرفته‌شده، آسان است. بسیاری از مردم دوربین در اختیار دارند که به نظر اجتناب‌ناپذیر می‌رسد. با این حال این کاملا درست نیست.
اگر به دنبال عکس‌های منحصر به فرد هستید، باید سخت کار کنید و به بیرون از کادر فکر کنید. اما، زمانی که این کار را انجام می دهید، نتایج شما هرچه که باشد ارزش تلاش کردن را دارد.

نظرات شما

نظر شما پس از تایید از طریق پیامک اطلاع رسانی می شود

با کارشناسان ما تماس بگیرید 09125959757