خانه    لوگوبلاگ ها      تاریخچه لوگوی برترین شرکت های جهان

تاریخچه لوگوی برترین شرکت های جهان

تاریخچه لوگوی برترین شرکت های جهان
دسته بندی : لوگو بلاگ ها

در این مقاله می خواهیم نگاهی به تاریخچه لوگوی برترین شرکت های جهان بپردازیم. در این قسمت نمونه هایی از برترین لوگو شرکت ها جمع آوری شده است که می توان با نگاه کردن به آن ها درس های زیادی را یاد گرفت. البته باید یک قانون اصلی را متذکر شویم :

در اکثر موارد، موفقیت یک شرکت ارتباطی با طراحی لوگو شرکت ندارد. اگر شرکت اپل یک نماد دیگر به عنوان لوگو داشت، آیا آن شرکت کم‌ تر می توانست موفقیت ‌آمیز باشد؟

در واقع می توان گفت که خود لوگو لزوما نمی تواند همیشه مهم باشد. مهم این است که چگونه و در کجا از آن استفاده می‌کنید. شرکت ‌های موفق هر بار که با مشتریان خود ارتباط بهتری برقرار می‌کنند و نام برند آن ها پر آوازه تر می شود از لوگو بیشتر استفاده می‌کنند. در نتیجه، مشتریان می‌توانند با شرکت و محصولات آن ارتباط برقرار کنند که بسیار مهم است.

برای اشتراک گذاری این مطلب روی آیکن ها کلیک کنید :

بعد از بحث در مورد اصول کلی، می‌توانیم تاریخچه لوگوی برترین شرکت های جهان را بررسی کنیم . سعی شده است که نمونه های برتر  آنالیز  شود که در ادامه به آن ها می پردازیم.

اطلاعاتی در مورد تاریخچه لوگوی برترین شرکت های جهان

جنرال‌الکتریک General Electric

لوگو شرکت جنرال ‌الکتریک، که یک تولیدکننده تجهیزات بزرگ است، از زمان تاسیس این شرکت در سال ۱۸۹۲ تاکنون تغییر نکرده است.

تاریخچه لوگوی برترین شرکت های جهان 1

لوگوی جنرال ‌الکتریک، با استفاده از یک قلم پر از جزئیات و تزیین شده با حرکت‌های خمیده، سادگی و کارایی را ترکیب می‌کنند که این همان چیزی است که مشتریان جنرال ‌الکتریک از شرکت انتظار دارند. علاوه بر این، نماد، براساس هنر و نقش و نگارها، شبیه به درام چرخان ماشین لباس ‌شویی که در واقع یکی از محبوب ‌ترین محصولات این شرکت است.

فیس بوک Facebook

اگر شما تا به حال با برنامه های شبکه اجتماعی کار کرده باشید نام facebook را حتما شنیده اید.

تاریخچه لوگوی برترین شرکت های جهان 2

جالب است بدانید که این شرکت در ابتدا Zuckerberg بود و بعدا “فیس بوک” نامیده شده ‌است. شرکت فن ‌آوری اطلاعات انقلابی را در جامعه اینترنت آغاز کرده و به یکی از محبوب‌ ترین شبکه‌ های اجتماعی جهان تبدیل شده ‌است.

لوگوی فیس بوک دارای کیفیتی است که در صنعت طراحی گرافیکی ارزش بالایی دارد: به بیننده این امکان را می‌دهد که بلافاصله با دیدن آن، برند را تشخیص دهد. شرکت فقط کمی از لوگو آن را تغییر داده و عناصر کلیدی را بدون تغییر باقی گذاشته ‌است.

ExxonMobil

ExxonMobil بزرگ‌ ترین شرکت نفتی در جهان است که از سود بسیار بالایی برخوردار هستند. شرکت اکسون و موبیل از شرکت ‌های دو شرکت مجزا هستند که با هم ادغام شده اند.

تاریخچه لوگوی برترین شرکت های جهان 3

در سال ۱۹۹۸، آن ‌ها تصمیم گرفتند با یکدیگر متحد شوند و دانش و منابع خود را به اشتراک بگذارند. (شاید آن ‌ها می‌خواستند دنیا را فتح کنند؟

تاریخچه لوگوی برترین شرکت های جهان 4

چنین شرکت موفق و قابل اعتماد و بزرگ باید طراحی لوگوی مناسب نیز داشته باشد! با این حال، به دلایلی این لوگو قوی  نیست. نماد ExxonMobil کاملا خسته کننده است و نمیتواند منعکس کننده ماهیت این برند قدرتمند باشد.

 

آمازون amazon

شرکت آمازون بزرگترین شرکت فروشگاه اینترنتی در جهان است که روزانه میلیون ها نفر از طریق این سایت محصولات مورد نظر خود را خریداری می کنند. این شرکت با بهره گیری از کارمندان زیاد توانسته است که زمان رسیدن محصول خریداری شده به دست مشتری را به حداقل ترین زمان ممکن برسانند.

تاریخچه لوگوی برترین شرکت های جهان 5

همانگونه که لوگوی این شرکت مشاهده میکنید متوجه یک علامت می شوید که از حرف A به حرف Z ختم می شود. این نشانگر این است که شرکت آمازون محصول تا درب منزل خریدار می رساند. همچنین این نشان می تواند یک لبخند را تقلید می‌کند، که به این معنی است که آمازون خدمات با کیفیت بالا را تضمین می‌کند و رضایت کامل مشتری را تضمین می‌کند.

در این مقاله سعی شده است که تاریخچه لوگوی برترین شرکت های جهان را نشان دهیم و توضیحات مختصری را نیز در این خصوص ارائه دهیم. در مقالات بعد به بررسی لوگو شرکت های بیشتری می پردازیم. تاریخچه لوگوی برترین شرکت های جهان از مواردی است که برای کسانی که در این حوزه فعالیت می کنند می تواند جذاب باشد.

با کارشناسان ما تماس بگیرید 09125959757