خانه    بلاگ هاموشن گرافیک      تاثیر موشن گرافیک بر فروش

تاثیر موشن گرافیک بر فروش

تاثیر موشن گرافیک در کرج بر فروش

در دنیای بزرگ بازاریابی و تبلیغات استفاده از ویدئوهای تبلیغاتی یک روش بسیار موثر و عالی برای معرفی بهتر محصولات و خدمات ارائه شده شرکت ها می باشد. شما با پخش تیزر تبلیغاتی در واقع می توانید هم به معرفی محصول خود بپردازید هم برند خود را بیشتر در ذهن مخاطب تداعی کنید.
اما هزینه ساخت تیزرهای تبلیغاتی زیاد هستند و شاید خیلی از شرکت های کوچک قادر به انجام آن نباشند. روش جایگزین آن استفاده از موشن گرافیک است که با هزینه کمتر می تواند حتی تاثیر گذاری بیشتری را بر روی مخاطب بگذارد.

برای اشتراک گذاری این مطلب روی آیکن ها کلیک کنید :

موشن گرافیک در کرج نیز در حال رشد و تاثیرگذاری قرار دارد. اما آنچنان که باید شرکت ها به آن و تاثیر آن در فروش اهمیت نمی دهند. با توجه به معرفی محصولات با جزییات بیشتر در موشن گرافیک در کرج می توان تاثیرگذاری بهتر و گیرا تری را روی مخاطب گذاشت. شما می توانید در یک موشن گرافیک برند خود را نیز بهتر معرفی نمایید و همین عامل باعث می شود که مخاطبین آن تبدیل به مشتریان شما شوند و در نتیجه فروش بیشتر را تجربه نمایید.
در راه روش هایی وجود دارند که می توانند در مسیر بازاریابی شما توسط موشن گرافیک کمک شایانی نمایند.

هویت بخشیدن به برند

شما توسط موشن گرافیک می توانید یک هویت عالی را به برند و نام تجاری خودتان ببخشید. در موشن گرافیک شما هیچ محدودیتی برای ایجاد محتواهای گوناگون ندارید از همین رو می توانید در معرفی برند از هر نوع ابزار و موسیقی استفاده کنید.

هیجان انگیز تر است

فکر می‌کنید مخاطبین شما از چه چیزی بیشتر لذت خواهند برد؟ ویدئویی از شخصی که شرکت شما را به دوربین توضیح می‌دهد یا اگر همان متن را توسط موشن گرافیک ایجاد کنید؟ دنیایی بدون محدودیت که در آن شما می‌توانید روایتی واقعا جذاب و هیجان انگیز داشته باشید. شما حتی می توانید در اینگونه از موارد از انیمشن هم استفاده نمایید که به مراتب برای مخاطب جذابتر خواهد شد.

میزان تعامل بالاتر

طبق بررسی محققان حدود ۶۵ % بینندگان بیش از سه چهارم از ویدیوها را تماشا می‌کنند، که بیشتر از آن چیزی است که ما در مورد محتوای مبتنی بر متن می‌گوییم. بنابراین، اگر پیامی برای رسیدن به آن دارید ، موشن گرافیک ممکن است راه رفتن باشد.

قابلیت پخش رو همه دستگاه ها

موشن گرافیک را شما می توانید بر روی همه دستگاه ها پخش نمایید. شما محدودیتی برای پخش آن ندارید. پس می توانید مطمئن شوید که طیف وسیعی از مخاطبین موشن گرافیک شما را ببینند.
در دنیای امروز شما باید از هر روش تبلیغاتی برای فروش محصولات و خدمات خود استفاده نمایید. اما اگر از روش های پر بازدید استفاده نماییدو می توانید برند خودتان را هم در ذهن مخاطبین و مشتریان ماندگار نمایید.

گروه رسام با تولید و ساخت موشن گرافیک در کرج می تواند در مسیر فروش بیشتر به شما کمک نماید.

با کارشناسان ما تماس بگیرید 09125959757