خانه    آموزش عکاسیبلاگ ها      بهترین عکاسان تاریخ

بهترین عکاسان تاریخ

بهترین عکاسان تاریخ
دسته بندی : آموزش عکاسی بلاگ ها

از زمانی که دوربین اختراع شد عکاسان زیادی وجود داشته اند که همیشه نسبت به سایر عکاسان متمایز بوده و همواره عکس های منحصر به فردی را ثبت نموده اند. به همین دلیل شاید این کار دشوار باشد که بتوان یک لیست جامع و دقیق را از بهترین عکاسان شناسایی کرد. در زیر لیستی از بهترین های این حوزه در دنیا گردآوری شده است.

برای اشتراک گذاری این مطلب روی آیکن ها کلیک کنید :

Art Wolfe

عکاس طبیعت و مجری تلویزیونی محبوب، کسی که بیشتر عکس هایش از حیات وحش، منظره ها و فرهنگ های بومی از زیبایی و گوناگونی دنیای طبیعت ثبت شده است.

Garry Winogrand

یکی از موفقترین عکاسان خیابانی فوق العاده دهه ۱۹۶۰ و ۷۰ میلادی است. عکس های Winogrand از زندگی روزمره شهری پیچیده، عمیق و گاهی طنز آلود است. اور در عکس هایش از مردم به خوبی برای ترکیب بندی استفاده کرده است.

Mario Testino

یکی از مشهورترین عکاسان جهان به شمار می رود. از او بار ها برای عکس های فشن خیره کننده اش و کمپین های تبلیغاتی اش برای Gucci و Dolce & Gabban قدردانی شده است.

Alfred Stieglitz

عکاسی پیشگام، ترقی دهنده خستگی ناپذیر کار دیگران و شخصی بسیار مهم و تاثیرگذار در توسعه عکاسی و مورد قبول واقع شدنش به عنوان یک فرم جدی هنری.

Eugene Smith

عکاس مشهور آمریکایی، او عکاس خبری است که از نبرد جنگ جهانی دوم عکاسی کرده است.

Sebastiao Salgado

Salgado شغل موفق خود به عنوان یک اقتصاد دان را در سال ۱۹۷۳ رها کرد تا عکاس خبری شود و از آن زمان پروژه های متعددی را در سراسر دنیا انجام داده است، که فقر و نابرابری اجتماعی را در بر می گیرد.

Irving Penn

عکاس آمریکایی، به طور گسترده ای برای پرتره های استودیویی، عکاسی از اجسام بی جان تحسین شده است. عکس هایش با دقت زیادی ترکیب بندی شده اند و با توجه زیادی به جزئیات گرفته شده اند.

Arnold Newman

از او به عنوان پدر عکاسی محیطی نام می برند، Newman ترجیح می داد تا در خانه سوژه یا محل کارش از او عکس بگیرد و از محیط اطرافش برای افزودن بینش به شخصیت سوژه استفاده کند.

Annie Leibovitz

شاید بتوان گفت مشهورترین عکاس پرتره ای که امروز کار می کند، Leibovitz از افراد نامدار بسیاری عکاسی کرده است.

Neil Leifer

عکاس ورزشی تحسین برانگیز که در دهه ۱۹۶۰ عکس های برجسته ای از محمد علی کلی گرفته و بعد ها برای ۴۰ عدد از جلد های مجله تایم (Time magazine) عکاسی کرده است.

Frans Lanting

عکاس طبیعت اهل هلند و مشارکت کننده نشنال جئوگرافیک که کارهایش روی سیاست های دولت در مورد حفاظت از منابع طبیعی مستقیما تاثیرگذار بوده است.

Michael Kenna

عکس های تک رنگش با ساده گرایی (مینیمالیست) از طبیعت، اغلب در مکان های دور و استفاده از نوردهی های طولانی روی عکاسان بیشمار دیگری تاثیر گذاشته است.

Yousuf Karsh

آمریکایی کانادایی، مشهور به خاطر نورپردازی خیلی دقیقش، شخصی است که مشهورترین عکاس پرتره دوره خود شد. عکس پرتره برجسته او از Winston Churchill در سال ۱۹۴۱ شهرت دارد.

Lewis Hine

عکاس مستند و فعال اجتماعی که عکس های تکان دهنده اش از شرایط کارخانه ها در آمریکا و کار کشیدن از کودکان تاثیر مستقیمی روی قانون استخدام ایالات متحده (US) داشته است.

Anne Geddes

عکاس پرتره استرالیایی که به خاطر عکس های فانتزی از کودکان و مادران، نقد و تحسین شده است، موفقیت تجاری فوق العاده ای داشته که بیش از ۱۸ میلیون جلد از کتابش فروش رفته است.

Brassaii

عکاس و مجسمه ساز مجارستانی شخصی که برای عکس هایش از پاریس در دهه ۱۹۳۰ شهرت بین المللی یافت، عکس هایی که در کتابش «Paris by Night» نمایش داده شده اند.

Ansel Adams

بسیار تاثیر گذار، استاد عکاسی تک رنگ منظره. بخشی از شهرت وی به عکس هایش از تجلیل زیبایی و عظمت پارک ملی Yosemite و سیستمش « Zone system» برای محاسبه دقیق نوردهی باز می گردد.
شاید بسیاری از افراد گمنامی وجود داشته باشند که عکس های منحصر به فردی را ثبت کرده باشند اما کسی نام آن ها را نمی داند با این حال دنیای بزرگ عکاسی به قدری وسیع و پایان ناپذیر است که شما نیز می توانید با تمرین و یادگیری دقیق به یک عکاس حرفه ای تبدیل شوید.

با کارشناسان ما تماس بگیرید 09125959757