خانه    بلاگ ها      ساخت تیزر تبلیغاتی

ساخت تیزر تبلیغاتی

ساخت تیزر تبلیغاتی در کرج
دسته بندی : بلاگ ها

شما برای معرفی خدمات و یا محصولات در کرج می بایست راه های گوناگون تبلیغات را در برنامه بازاریابی خود انجام دهید. یکی از تاثیر گذارترین روش های معرفی محصولات، ساخت تیزر تبلیغاتی در کرج و اکران آن در رسانه های پر مخاطب است.

برای اشتراک گذاری این مطلب روی آیکن ها کلیک کنید :

ساختار تیزر تبلیغاتی در کرج

اولین مرحله ایده است. ایده ها با توجه به نوع کسب و کار شما در کرج یا محصول و خدمات شما انتخاب می شود. سپس نوبت به نگارش سناریو می باشد.
در نگارش سناریو موارد زیر در راس توجه قرار خواهند داشت:

  • رقیبان و نحوه کار و فعالیت آن ها
  • شناخت از بازار کار کسب و کار
  • شناخت درباره ی مخاطبان و مشتریان
  • ویژگی های محصول یا خدمات
  • ساختار تیزر تبلیغاتی در کرج
  • برای اینکه بتوانیم یکه تیزر موقف را به نمایش بگذاریم می بایست یک ساختار قوی برای معرفی محصول یا خدمات شما داشته باشیم.

بطور کلی دو نوع ساختار وجود دارد : تیزر خطی و تیزر غیر خطی

تیزر تبلیغاتی خطی :

به تیزرهای اطلاق می شود که سناریو بیشتر در مورد معرفی خدمات یا محصول است و هدف اصلی نیز معرفی آنها می باشد. تیزرهای خطی بدرد کسب و کارهایی می خورند که محصول یا خدماتی متمایز و قابل رقابت دارند. این نوع تیزرها بیشتر در دهه ۷۰ میلادی رواج داشته اند، البته هنوز هم از این ساختار برای ساخت تیزر تبلیغاتی استفاده می شود.

تیزر تبلیغاتی غیر خطی :

تیزرهایی که به صورت غیرمستقیم یا مفهومی به روایت محصول یا خدمات می پردازد. این نوع تیزرهای تبلیغاتی کوتاه تر هستند و معمولا دارای یک پیام اصلی و قدرتمند می باشند. تیزهای غیرخطی بیشتر بر مبنای برندسازی تاکید دارند، همچنین در این تیزرها جنبه هنری آثار بسیار با اهمیت است.

تاثیر تیزر تبلیغاتی در فروش

تاثیر تیزر تبلیغاتی در فروش بیش از آن چیزی است که تصور می‌کنید. طبق یک قانون کلی، تاثیر یک تصویر از هزاران کلمه بیشتر است. همین مقایسه را می‌توان برای عکس و ویدیو انجام داد، چرا که بسیار بهتر از یک فریم ثابت می‌تواند محتوا را به مخاطب منتقل کند. به این ترتیب تاثیر تیزر تبلیغاتی در فروش در مقایسه با تبلیغات متنی غیر قابل تصور است.
اگر خوب دقت کنید، در سراسر اینترنت وب سایت های پخش محتواهای ویدیویی وضعیت فوق‌العاده‌ای دارند. به عنوان نمونه بین دو میلیارد وب سایت فعال موجود در سرتاسر اینترنت، بعد از گوگل پربازدیدترین وب سایت یوتیوب است. همچنین در ایران، وب سایت آپارات جزو پنج وب سایت پربازدید نخست قرار دارد.
همه این ها از تاثیر تیزر تبلیغاتی در فروش خبر می‌دهند. به عبارت دیگر، کاربران مشاهده ویدیو را به دیگر انواع محتوا ترجیح می‌دهند، پس بهتر است تبلیغات خود را نیز در همین قالب در بیاوریم.

با کارشناسان ما تماس بگیرید 09125959757